10/11/2020

Δείτε τις παρουσιάσεις του B᾽ μέρους του Webinar "Black Friday εν μέσω Covid"

Αγαπητά μέλη,

 

ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 2ήμερο Webinar με τίτλο "Black Friday εν μέσω Covid", με περισσότερες από 300 συμμετοχές στο σύνολο του.

 

Στο Β῾ μέρος του Webinar, συμμετείχαν στελέχη κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως Facebook, iProspect Greece, Reprise, Optilog, LogikaVerizon Media και μοιράστηκαν μαζί μας την πολύτιμη γνώση & εμπειρία τους, με προτάσεις και καλές πρακτικές για όλα τα ζητήματα που μας απασχολούν όπως:

  • Καταναλωτικές τάσεις στην εποχή του COVID-19
  • Ποιες συμπεριφορές καταναλωτών φαίνεται να έχουν έρθει για να μείνουν
  • Τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες και τους online merchants
  • Χρήσιμα insights & metrics μέσα απο διαφορετικά κανάλια πώλησης & επικοινωνίας
  • Εφαρμογή καλών πρακτικών για αυτή την περίοδο

 

Το webinar έκλεισε με την φιλοξενία ενός round table για Operations και περιελάμβανε εκπροσώπους από εταιρείες logistics και ταχυμεταφορών με στόχο την ενημέρωση γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις του χώρου και την ανάδειξη καλών πρακτικών & λύσεων στο κρίσιμο θέμα των παραδόσεων των προϊόντων.

 

Κατεβάστε παρακάτω τις Παρουσιάσεις του Webinar.


How you should be planning for Black Friday in a COVID era

Χρήστος Κεραμιδάς, Client Partner, Reprise


COVID-19 – Reality Bites

Πάνος Μπάσιος, Managing Director, iProspect Greece 


Holiday season in Covid-19 times

Δημήτρης Κορνιώτης, Global Marketing Solutions, CEE, Facebook
Ανδρέας Γρίβας, Global Marketing Solutions, CEE, Facebook


e-Commerce, changing consumer patterns & behaviours

Ειρήνη Σαχά, CEO & Founder Acrossmedia241 & Partner Verizon Media


How to Overcome the Challenges of E-commerce Logistics at Scale

Σκαπινάκη Φωτεινή, Commercial Manager, Logika


Survival guide for e-commerce logistics

Βασίλης Ζειμπέκης Ph.D., Managing Director, OPTILOG Advisory Services