27/10/2020

Δείτε τις παρουσιάσεις του Α᾽ μέρους του Webinar "Black Friday εν μέσω Covid"

Αγαπητά μέλη ,

 

ολοκληρώθηκε το πρώτο μέρος του 2ήμερου Webinar με τίτλο "Black Friday εν μέσω Covid", με 187 συμμετοχές.

 

Στελέχη των κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως οι The Jones, Google, BestPrice, Skroutz, Ira Media, Project AgoraSocital, μοιράστηκαν μαζί μας την πολύτιμη γνώση & εμπειρία τους, με προτάσεις και καλές πρακτικές για όλα τα ζητήματα που μας μας απασχολούν όπως:

  • Καταναλωτικές τάσεις στην εποχή του COVID-19
  • Ποιες συμπεριφορές καταναλωτών φαίνεται να έχουν έρθει για να μείνουν
  • Τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες και τους online merchants
  • Χρήσιμα insights & metrics μέσα απο διαφορετικά κανάλια πώλησης & επικοινωνίας
  • Εφαρμογή καλών πρακτικών για αυτή την περίοδο

Το δεύτερο μέρος του Webinar θα διεξαχθεί στις 06/11/2020 με στελέχη των κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως Facebook , iProspect Greece,

Reprise, Optilog, LogikaVerizon Media.

 

Το webinar θα ολοκληρωθεί με την φιλοξενία ενός round table που αφορά τα Operations και θα περιλαμβάνει εκπροσώπους από εταιρείες logistics και ταχυμεταφορών με στόχο να ενημερωθούμε γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις του χώρου και να αναδειχθούν πρακτικές & λύσεις στο κρίσιμο θέμα των παραδόσεων των προϊόντων.

 

Κατεβάστε παρακάτω τις Παρουσιάσεις του Webinar.


Now what? How should brands communicate,7 months into living with covid 

Ευτυχία Μισαηλίδου - Account Planning Director, The Jones


Black Friday 19 vs Covid 19

Δημήτρης Χαζάπης ,Yπεύθυνος επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων, Skroutz Χρήστος Χιώνης, Commercial Supervisor, Skroutz


Black Friday εν μέσω πανδημίας: Οι τάσεις και οι προκλήσεις

Μιχάλης Παπαδάκης - Head of Operations, BestPrice



10+1 tips to turn opportunistic Black Friday buyers to loyal customers

Θεόφιλος Βασιλείαδης, Founder/CEO, Socital
Εύη Κουκορέμπα, Head of Customer Relationships, Socital


Native Advertising και Black Friday: Αποκαλύπτουμε με στοιχεία τον πρακτικό δεκάλογο επιτυχίας των μεγαλύτερων e-shops

Νίκος Κομνηνός, Commercial Director Europe, Project Agora


The New Normal, Short & Long-term effects

Λαούδης Χάρης, C.E.O , IRA Media Σαμωνάς Αντώνης, Sales Director, IRA Media