θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ολοκληρώθηκε το δέκατο GR.EC.A Friday’s Workshop με επιτυχία. 

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το επόμενο workshop απο το νέο έτος. 

Μπορείτε να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις του Workshop, παρακάτω:

POS Cash Advance: Όταν το POS γίνεται εργαλείο χρηματοδότησης

Ανταποκρινόμενοι στην τάση της αγοράς για ευέλικτες μορφές χρηματοδότησης και αξιοποιώντας το POS, που έχει αναδειχθεί σε εργαλείο ανάπτυξης για την επιχείρηση, σχεδιάσαμε το νέο χρηματοδοτικό προϊόν POS Cash Advance.

Ρόζη Αθανασίου

Senior Manager Small Business Banking, Eurobank

Why you should sell Cross-Border

Jeroen Leenders

co-founder Salesupply, founder Cross-Border Magazine

How to craft an effective cross border strategy

What are the main pillars of an effective go to market strategy and how Google’s tools can help us to identify cross border opportunities? Actual data for the main European markets we will help us to plan and implement a cross border expansion.

Σχίζας Φώτιος Αλέξανδρος

Agency Development Manager, Google

Don’t make ads. Make TikToks

Το TikTok έχει ξεπεράσει το 1 δις χρήστες παγκοσμίως και συνεχίζει να ανεβαίνει. Πολλοί αναρωτιόμαστε αν αξίζει να το εντάξουμε στην online στρατηγική μας και πως μοιάζει μία επιτυχημένη TikTok καμπάνια. Ποιά είναι τα διαθέσιμα εργαλεία του; Σε αυτή την παρουσίαση γνωρίζουμε το TikTok και τις λύσεις που έχει για το ecommerce.

Φάνης Θεοδώρου

TikTok Brand Partnerships Manager Greece

Ο ρόλος του περιεχομένου στο engagement των χρηστών στα social media

Παρουσιαση αποτελέσματων της ποσοτικής έρευνας που διεξήχθει από την Gaming Brotherhood σε συνεργασία με το εργαστήριο ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Στην έρευνα αναλύθηκαν στοιχεία από 4.500 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα (ανάλυση περισσότερων από 850.000 posts) με στόχο να μελετηθεί πως αντιδρούν οι χρήστες στο content που καταναλώνουν μέσα στα social media.

Ιάκωβος Ζουρνατζής

Co-founder, Gaming Brotherhood

Βιωσιμότητα στην Συσκευασία & Διακίνηση : από μία απλή τάση σε ένα αναγκαίο επιχειρηματικό εργαλείο.

Η βιωσιμότητα έχει αρχίσει να γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μιας επιχείρησης. Οι απαιτήσεις των αγοραστών και οι ανάγκες της αγοράς και του περιβάλλοντος, ωθούν τις εταιρείες να στραφούν προς βιώσιμες εναλλακτικές. Σημαντικό σημείο ενδιαφέροντος με πολλαπλά οφέλη στην επιχείρηση, είναι η βιώσιμη συσκευασία. Σύγχρονες ιδέες και λύσεις συμβάλουν και υποβοηθούν σε όλους τους τομείς της βιωσιμότητας μιας επιχείρησης.

Γιάγκος Βαμβακάς

Βαμβακάς Βιομηχανικός Εξοπλισμός (Vamvacas)

Nικόλας Γιατράκος  MSc, MBA

Business Development, Logika

E-commerce tales …

Apivita Cross Border E-commerce | Key Learnings

Μαρίνα Βασιλαρά

Global Brand Communication Director, Apivita

Μέγας Χορηγός GR.EC.A. Friday’s Workshops

ΧΟΡΗΓΟΙ GR.EC.A