θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ολοκληρώθηκε το έκτο GR.EC.A Friday’s Workshop με επιτυχία. 

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το επόμενο workshop στις  23/07/2021. 

Μπορείτε να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις του Workshop, παρακάτω:

Η σημασία της εξειδικευμένης μεταπτυχιακής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Η αποτελεσματική λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας αποτελεί έναν από τους κυριότερους παράγοντες επιτυχίας στον Τομέα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Η κατάλληλη  εκπαίδευση σε μεταπτυχιακό επίπεδο των στελεχών του Τομέα συνεισφέρει στην εφαρμογή των βέλτιστων διεθνών πρακτικών με στόχο την αναβαθμισμένη λειτουργία των επιχειρήσεων τους.

Ιωάννου Γεώργιος, Epsilon Net College

Your E-Commerce Logistics as a competitive advantage

Customers’ requirements on e-commerce logistics have gone to extremes. In order to ensure flawlessly functioning, efficient, and flexible logistics, you need to find a solution for your e-commerce logistics that helps you to turn your logistics into a competitive advantage. There are several ways to do that and you might need to redesign your supply chain model. However, as you grow your e-business you will have to switch to a more scalable solution.

Σκαπινάκη Φωτεινή, Commercial Manager, Logika

Σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα Διαχείρισης Αποθηκών, για την κάλυψη των αναγκών του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η παρουσίαση θα εισάγει τους συμμετέχοντες στην έννοια του Warehouse Management System και θα αναλύσει τα ιδιαίτερα οφέλη από τη χρήση ενός Συστήματος Διαχείρισης Αποθήκης για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Γιάννης Μελετλίδης, Business Development Manager, MANTIS

Ευκαιρίες στο B2C με υπηρεσίες Β2Β !!

Παρουσίαση περιπτώσεων στην Λιανική, στα Ξενοδοχεία και στα Supermarkets όπου το Β2C μπορεί να συναντά το Β2B Χρήση πλατφόρμας Β2Β για προώθηση πωλήσεων αλλά και έρευνα αγοράς.

Θανάσης Πετμεζάς, Διευθύνων Σύμβουλος, cosmoONE

Πελατοκεντρικότητα στο omnichannel retail

Πως γίνεται εφικτή η παρακολούθηση της εμπειρία του πελάτη στο φυσικό κατάστημα και ποια είναι τα βήματα μιας omnichannel πελατοκεντρικής στρατηγικής.

Βαγγέλης Κοτσώνης, CEO, e-satisfaction.com

E-commerce tales….

Covid – 19 μία πανδημία που έφερε πολλές αλλαγές σε όλη την χώρα! Ποια ήταν η δική μας οπτική γωνία, τι άλλαξε σε εμάς και πως το διαχειριστήκαμε?

Ασημίνα Κιρμίτσα, eCommerce & Digital Marketing Supervisor, ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ

Μέγας Χορηγός GR.EC.A. Friday’s Workshops

ΧΟΡΗΓΟΙ GR.EC.A