E-commerce Market Industry Reports – Q2 2024
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχει δημιουργήσει μια σειρά από Market Indu...
GWI και Tailwind παρουσιάζουν τα σημαντικότερα ευρήματα από την έρευνα της GWI που είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα.
Σκιαγραφώντας τους Έλληνες καταναλωτές σε βάθος, η έρευνα αποτυπώνει τις αγοραστικές τους επιλογές και συνήθειες με στοιχεία από +40.000 data points όπου δίνουν απαντήσεις στα πιο καίρια ερωτήματα των retailers & brands:
ποιο είναι το προφίλ των Ελλήνων, ποια είναι τα ψηφιακά κανάλια που προτιμούν;
Πόσο αισιόδοξοι είναι για το μέλλον και την οικονομική τους κατάσταση;
Πως διαμορφώνονται και εξελίσσονται οι αγοραστικές τους συνήθειες;