GWI και Tailwind παρουσιάζουν τα σημαντικότερα ευρήματα από την έρευνα της GWI που είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα.
Σκιαγραφώντας τους Έλληνες καταναλωτές σε βάθος, η έρευνα αποτυπώνει τις αγοραστικές τους επιλογές και συνήθειες με στοιχεία από +40.000 data points όπου δίνουν απαντήσεις στα πιο καίρια ερωτήματα των retailers & brands:
ποιο είναι το προφίλ των Ελλήνων, ποια είναι τα ψηφιακά κανάλια που προτιμούν;
Πόσο αισιόδοξοι είναι για το μέλλον και την οικονομική τους κατάσταση;
Πως διαμορφώνονται και εξελίσσονται οι αγοραστικές τους συνήθειες;