Νέα Υποχρέωση για τα Ηλεκτρονικά...
Σύμφωνα με νέα διάταξη του νομοσχεδίου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για την ...
Η Dr. Κατερίνα Φραϊδάκη, πρόεδρος του GR.EC.A., στα πλαίσια της ECDM & RetailTech Expo παρουσίασε την έρευνα για το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο, εστιάζοντας στις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Η έρευνα, που διεξήχθη σε 800 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, εξετάζει τη χρήση του διαδικτύου, τις συνήθειες αγορών και την επίδραση των social media και των μηχανών αναζήτησης. Αναδεικνύει τη σημασία του συνδυασμού φυσικών και ψηφιακών αγορών (phygital) και αποκαλύπτει ότι οι καλύτερες τιμές δεν είναι πλέον ο κύριος λόγος για αγορές online, καθώς η εξοικονόμηση χρόνου και η ευκολία έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη βαρύτητα, ειδικά για τους «ώριμους» χρήστες. Τέλος, η έρευνα συζητά προκλήσεις όπως η παραλαβή προϊόντων σε κακή κατάσταση και η έλλειψη εμπιστοσύνης στις αγορές μέσω social media.
Η πλήρης έρευνα, συμπεριλαμβανομένων στοιχείων από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του GR.EC.A., είναι διαθέσιμη εδώ
Δείτε το video απο την παρουσίαση της έρευνας: