Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του...
Μέχρι σήμερα, η πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία, καθώς και όλων όσων βιώνουν λειτουργικούς περιορ...
Αγαπητά μέλη,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, διευκρινίζει τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασε με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away), δεν του ταιριάζει και θέλει να το επιστρέψει.
Συγκεκριμένα η απάντηση, όπως δόθηκε από το Υπουργείο: Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.