Εγγραφή των παρόχων επιγραμμικών...
Αγαπητά μέλη, σας ενημερώνουμε αναφορικά με την οδηγία της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών ...
Αγαπητά μέλη,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, διευκρινίζει τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασε με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away), δεν του ταιριάζει και θέλει να το επιστρέψει.
Συγκεκριμένα η απάντηση, όπως δόθηκε από το Υπουργείο: Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.