Έρευνα της Κομισιόν κατά της Temu για...
Η έρευνα της Κομισιόν θα εστιάσει σε 4 τομείς που αφορούν τη δραστηριοποίηση της Temu, με την υπο...
Το 4th Distance Selling & E-commerce Conference με τίτλο “Achieving Multichannel Excellence” θα εστιάσει στη βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας, στην αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πλατφορμών distance selling & e-commerce και στην ενοποίησή τους για την επίτευξη των βέλτιστων αποτελεσμάτων (φυσικό κατάστημα, κατάλογος, internet, mobile, tablet) καθώς και στην υλοποίηση επιτυχημένων στρατηγικών για την επέκταση των ελληνικών εταιρειών στο εξωτερικό.
Το φετινό συνέδριο θα παρουσιάσει βέλτιστες πρακτικές και τεχνολογικές λύσεις, βοηθώντας τις ελληνικές εταιρείες να ξεπεράσουν τα όποια εμπόδια παρουσιάζονται στην περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας και να αναπτύξουν μία πολυκαναλική στρατηγική e-commerce.
Στο συνέδριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 7 Μαρτίου, στο Αμφιθέατρο Marousi Plaza, στο Μαρούσι.