Η καμπάνια που ανοίγει το δρόμο για μια νέα εποχή digital-first προώθησης ποτών στην Ελλάδα είναι γεγονός. Η Sleed σχεδίασε την ταυτότητα του Rumours London Dry Gin και υλοποιεί την 360° επικοινωνία, η οποία είναι ήδη στον αέρα.

Για τη δημιουργία της καμπάνιας ενεργοποιήθηκε το σύνολο των units της Sleed (Creative, Digital Μarketing, Web Design & Development). Κύριο όχημα της επικοινωνίας είναι το spot που δημιουργήθηκε από την creative ομάδα της Sleed και προβάλλεται σε τηλεοπτικό και digital περιβάλλον. Το spot γυρίστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Filmiki και σε σκηνοθεσία του Θοδωρή Σελέκου. Ήρθε η ώρα, λοιπόν, να συστήσουμε την ανατρεπτική βασίλισσα του Rumours που προ(σ)καλεί όλους να ακούσουν τις φήμες και να μπουν σε έναν κόσμο όπου τα νέα για μια brand new εμπειρία ταξιδεύουν από στόμα σε στόμα.

Ο Ηρακλής Ζωγραφάκης, CEO στην Ποτοποιία Ζωγραφάκη, δήλωσε: “Η δημιουργία ενός brand διεθνούς βεληνεκούς είναι εγχείρημα πολύπλευρο. Το Rumours ενσαρκώνει την έμπνευσή μας που έγινε πραγματικότητα – σάρωσε όλες τις προκλήσεις και είναι εδώ για να το απολαύσετε.”

Ο Γιάννης Παρασκάκης, Creative Business Unit Director στη Sleed, δήλωσε: “Είναι τιμή μας να χτίζουμε μαζί με τον επιχειρηματία Ηρακλή Ζωγραφάκη ένα brand από την αρχή, δυναμώνοντας το αποτύπωμα του ελληνικού επιχειρείν σε όλο τον κόσμο. Η Sleed δυναμώνει μέρα με τη μέρα ακόμα περισσότερο. Και αυτό δεν είναι φήμες.”