Με τίτλο “Τέχνη για το σπίτι”

Πώς επικοινωνείς προϊόντα για το σπίτι τόσο καλαίσθητα, που μοιάζουν με «εκθέματα» από γκαλερί; Δημιουργώντας για αυτά μια επικοινωνία τέχνη!

Τα προϊόντα Estia Home Art μετατρέπονται σε «μουσικά όργανα» για τους χορευτές και μουσικούς που πρωταγωνιστούν στο βίντεο της μάρκας, με μαέστρο όλης της καμπάνιας τη Sleed.

Το κεντρικό μήνυμα “Τέχνη για το σπίτι”, ντύνει και εμπνέει όλη την επικοινωνία που περιλαμβάνει digital video και υλικά για Social Media, Out Of Home και ρεπορτάζ σε πρωινές εκπομπές, φέρνοντας την τέχνη στην καθημερινότητα του κοινού.

H επικοινωνία ενισχύεται μέσω της συνεργασίας με διάσημους influencers, όπως η Εβελίνα Νικόλιζα, ο Δημήτριος Μακρυνιώτης και η Γωγώ Παπαδιονυσίου (mamatsita) αλλά και γνωστών TikTok creators, δημιουργώντας περιεχόμενο εμπνευσμένο από την τέχνη.