Το Skroutz παρουσιάζει για μια ακόμη χρονιά το Black Friday 2022 Report, δίνοντας έμφαση στο πως κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών, στις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν περισσότερο αλλά και στις οικογένειες προϊόντων που οι χρήστες αξιοποίησαν στο έπακρο τις προσφορές και τις εκπτώσεις.

Συγκεκριμένα, η ομάδα του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την καταναλωτικές συμπεριφορά και την αγοραστική τάση, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων.

Επίδραση στην αγορά και τα καταστήματα

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2022 είναι τα ακόλουθα:

Οι πιο δημοφιλείς οικογένειες προϊόντων

Οι top-10 κατηγορίες σε πωλήσεις, clicks και παραγόμενο τζίρο (GMV)

Την υψηλότερη θέση σε αναζητήσεις αλλά και παραγόμενο τζίρο κατέλαβαν και φέτος τα κινητά τηλέφωνα. Ωστόσο όσον αφορά τον αριθμό παραγγελιών οι θήκες κινητών αλλά και τα sneakers είχαν την τιμητική τους καταλαμβάνοντας τις δύο πρώτες θέσεις.

Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H ομάδα του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 21-27/11/2022.

Κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα στοιχεία της Black Friday εδώ.