Η Oxygen, ανακοινώνει την κυκλοφορία της νέας υπηρεσίας της, το ΟxygenHR για την αποτελεσματική διαχείριση προσωπικού και την ψηφιακή κάρτας εργασίας. Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται το ανθρώπινο δυναμικό τους και να βελτιώνουν την απόδοσή τους, χρησιμοποιώντας μια μόνο πλατφόρμα.

Η Oxygen, δημιούργησε το OxygenHR, μια εφαρμογή διαχείρισης προσωπικού πλήρως βασισμένη στο Cloud, σχεδιασμένη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Η εφαρμογή αυτή παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση του προσωπικού, παρέχοντας μια σειρά από λειτουργίες, που επιτρέπουν στους εργοδότες και τους εργαζομένους να έχουν έλεγχο του ωραρίου τους, των αδειών τους και άλλων πληροφοριών που σχετίζονται με την εργασία τους, ενημερώνοντας παράλληλα σε πραγματικό χρόνο το myErgani. Επιπλέον, καλύπτει όλες τις νομικές απαιτήσεις για την καταχώρηση εργαζομένων, των ωραρίων, των αδειών και του check in/check out των εργαζομένων. Πρόκειται για μια εφαρμογή σε Web περιβάλλον, είτε σε Desktop είτε σε Mobile, προκειμένου να προσφέρει ευκολία στη χρήση από τα τμήματα HR και τους εργοδότες.

Επιπλέον, η εφαρμογή είναι πλήρως συμβατή με το Oxygen Pelatologio, την πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της εταιρείας Oxygen, και έτσι κάθε εργοδότης μπορεί να έχει πρόσβαση ανά πάσα στιγμή σε όλες τις λειτουργίες της πλατφόρμας, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει περιβάλλον εργασίας.

Όσοι χρήστες είναι ενεργοί συνδρομητές στο Oxygen μπορούν να επωφεληθούν με την προσφορά παίρνοντας το OxygenHR Δωρεάν για έως 12 μήνες εάν ενεργοποιήσουν την υπηρεσία έως 30 Ιουνίου 2023.

Μάθετε περισσότερα στο www.pelatologio.gr/oxygen_hr.php