Πωλήσεις και trends: Τα highlights της φετινής Black...
Η Black Friday του 2025 πέρασε και ήρθε η ώρα για απολογισμό. Ανακάλυψε ποιες κατηγορίες ξεχώρισα...
Η MEDIACUBE επιλέχθηκε από τα TGI Fridays™ με σκοπό την ανάπτυξη online στρατηγικής, εστιασμένη στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων στην ελληνική αγορά.
Τα TGI Fridays™, παρουσιάζουν στους Έλληνες καταναλωτές τις τάσεις της Αμερικάνικης αγοράς και την σύγχρονη κουλτούρα εστίασης και εξυπηρέτησης καλεσμένων στον χώρο του casual dining. Έχουν ταυτιστεί απόλυτα με την έννοια της απόλαυσης, της απόδρασης και την διαχρονική υπόσχεση του brand για αυθόρμητες στιγμές. Αποτελεί αγαπημένο προορισμό για έξοδο με φίλους, after work cocktails και χαλαρές βραδιές απολαμβάνοντας το μοναδικό “Fridays™ Feeling”.
Με τη νέα αυτή συνεργασία, η MEDIACUBE αναλαμβάνει για ακόμη μία φορά την υλοποίηση ενός σύνθετου και απαιτητικού digital project. Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του digital marketing και εξειδίκευση στη δημιουργία στρατηγικών για brands που δραστηριοποιούνται στον κλάδο εστίασης στην Ελλάδα, κλήθηκε να υλοποιήσει ένα ολιστικό πλάνο online προώθησης με ενέργειες Brand Awareness και Performance μέσω καμπανιών στα κανάλια Programmatic, Google, Facebook, Instagram & TikTok.