Η MEDIACUBE επιλέχθηκε από τη Foot Locker, με σκοπό την ανάπτυξη online στρατηγικής, εστιασμένη στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων, τόσο για το διαδικτυακό κατάστημα www.footlocker.gr, όσο και για τα φυσικά καταστήματα της εταιρείας στην Ελλάδα.

Η Foot Locker αποτελεί κορυφαίο παγκόσμιο retailer αθλητικών υποδημάτων και ενδυμάτων, με πάνω από 2.500 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και ιστορία άνω των 30 ετών στον χώρο του αθλητικού lifestyle και της sneaker κουλτούρας.

Η εταιρεία ξεχωρίζει για τη στενή συνεργασία της με κορυφαία brands όπως Nike, Adidas, Puma, New Balance και άλλα, εξασφαλίζοντας αποκλειστικές συλλογές και limited edition προϊόντα που διαμορφώνουν την παγκόσμια sneaker αγορά.

Με τη νέα αυτή συνεργασία, η MEDIACUBE επιλέγεται για ακόμη μια φορά να φέρει εις πέρας ένα ιδιαίτερο και απαιτητικό έργο. Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρία σε αντίστοιχα απαιτητικά digital projects στον κλάδο του retail και των αθλητικών ειδών, κλήθηκε να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο online προώθησης με ενέργειες Brand Awareness και Performance μέσω Google ads, καθώς και μέσω καμπανιών σε Facebook, Instagram, Pinterest και TikTok.

Επιπλέον, η online προώθηση της Foot Locker ενισχύεται με ένα ολοκληρωμένο έργο SEO, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του website στην κορυφή των σχετικών με το αντικείμενο αναζητήσεων των καταναλωτών στις μηχανές αναζήτησης.