Αθήνα, Ιούνιος 2022 – H ContactPigeon, μία από ηγετικές εταιρείες στον χώρο του omnichannel customer engagement σε Ευρώπη και ΗΠΑ, ενισχύει την παρουσία της στη Βουλγαρία, επεκτείνοντας τα γραφεία της. Αντιπροσωπεύοντας πολλούς cross-industry πελάτες στη γειτονική χώρα ειδικά σε τέτοιες δύσκολες περιόδους, η ελληνική startup διευρύνει περαιτέρω την εμβέλειά της με μια τοπική ομάδα επαγγελματιών στην πολλά υποσχόμενη και ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Βουλγαρίας.

Επιπλέον, η ContactPigeon έχει ανακοινωθεί επίσημα ως Platinum Χορηγός για το επερχόμενο Online Advertising 2022 που θα πραγματοποιηθεί στη Σόφια της Βουλγαρίας στις 23 Ιουνίου 2022.

Το Online Advertising Bulgaria είναι ένα από τα μεγαλύτερα digital marketing events στην εν λόγω χώρα. Η εκδήλωση συγκεντρώνει κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, της online διαφήμισης, του SEO και του χώρου ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά, με στόχο να καλλιεργήσει νέες ιδέες και τάσεις στο μέλλον του κλάδου. 

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να βρουν την ομάδα της ContactPigeon στο booth της όπου θα μπορούν να δουν τις δυνατότητες της πλατφόρμας σε δράση και να μιλήσουν απευθείας με τα καταξιωμένα της μέλη. Εκτός από την πλατφόρμα, οι επισκέπτες θα μπορούν επίσης να εξερευνήσουν τη δυνατότητα του να εργαστούν στη ContactPigeon και να ενταχθούν στο δυναμικό μιας συνεχώς εξελισσόμενης Ευρωπαϊκής startup

Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με αυτή τη νέα προσπάθεια και δουλεύαμε προς αυτή την κατεύθυνση αρκετό καιρό. Είμαστε έτοιμοι να εισαγάγουμε τις προηγμένες δυνατότητες μιας πραγματικά omnichannel customer engagement λύσης στη Βουλγαρία, να καλλιεργήσουμε τις υπάρχουσες σχέσεις μας και να βοηθήσουμε νέους επιχειρηματίες να ξεπεράσουν τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στις μάρκετινγκ καμπάνιες τους. Το hyper-automation και η προσωποιημένη επικοινωνία είναι δύο από τους πιο κρίσιμους πυλώνες στις σημερινές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορούν να αλλάξουν εντελώς τη συνολική απόδοση οποιασδήποτε επιχείρησης. Αν παρευρεθείτε στο συνέδριο, μη διστάσετε να περάσετε από το περίπτερο μας και να γνωρίσετε τα περιστέρια μας. Μείνετε συντονισμένοι γιατί θα έχετε νέα από εμάς σύντομα!», δήλωσε ο Γιώργος Μοιρώτσος, CEO και co-founder της ContactPigeon.

Σχετικά με τη ContactPigeon

Η ContactPigeon έχει αναπτύξει τη μοναδική omnichannel marketing platform αποκλειστικά για retailers. Μέσα από μία σειρά στοχευμένων, αυτοματοποιημένων και προσωποποιημένων μηνυμάτων με βάση τη συμπεριφορά του εκάστοτε καταναλωτή, ο retailer μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και το customer retention του. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα της διασύνδεσης των online και των offline συναλλαγών κάθε πελάτη, ανεξάρτητα από το αν η επαφή πραγματοποιήθηκε με online ή offline μέσα.  Γι’ αυτό και εκατοντάδες κορυφαία brands, όπως Fujitsu, Tommy Hilfiger, GAP και L’OREAL εμπιστεύονται τη ContactPigeon για την προσωποποιημένη επικοινωνία με τους πελάτες τους.