Αθήνα, Δεκέμβριος 2021 – Η ContactPigeon, μια από τις κορυφαίες Ευρωπαϊκές SaaS στον χώρο του omnichannel customer engagement και μέλος του εταιρικού φιλανθρωπικού οργανισμού Pledge 1%, κλείνει το 2021 με σημαντικές διεθνείς διακρίσεις. Έχοντας πελάτες με online πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 1 δις δολάρια μέσα στο 2020, η startup συγκαταλέγεται ξανά, ανάμεσα στα κορυφαία εταιρικά brands από την Superbrands Greece, και διασφαλίζει τους εννέα τίτλους της από την G2. 

Την 1η Δεκεμβρίου, στην τελετή Business Superbrands Greece 2021-2022, η ContactPigeon τιμήθηκε για ακόμα μια χρονιά με το “Superbrands Status” και συμπεριλήφθηκε στις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες. Επιπρόσθετα, με σταθερά κορυφαίες επιδόσεις, επικύρωσε, για το τρίτο συνεχές τρίμηνο, τη διάκριση του “High Performer” στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τομέα του marketing automation, ξεπερνώντας άλλες πολύ γνωστές πλατφόρμες στην ίδια κατηγορία. 

Διακρίθηκε από τη G2 ως: 

Από το 2015, η εταιρεία έχει κατακτήσει πολυάριθμα βραβεία και διακρίσεις.

“Είναι πάντα φανταστικό να κερδίζεις ένα βραβείο, αλλά αυτό που είναι ακόμα σημαντικότερο είναι η αίσθηση χαράς που παίρνεις όταν βοηθάς τους πελάτες σου να πετύχουν τους στόχους τους. Η ταλαντούχα ομάδα του Customer Success, μεταδίδει τις πολύτιμες γνώσεις της πάνω στην πλατφόρμα σε όλους μας τους πελάτες, προσφέροντας συμβουλές με βάση τις τελευταίες βέλτιστες πρακτικές πάνω στον τομέα του eCommerce. Αδιαμφισβήτητα, τα στοιχεία που ανέδειξαν την εταιρεία μας στις κορυφαίες omnichannel customer engagement πλατφόρμες της Ευρώπης, είναι ο πελατοκεντρικός χαρακτήρας μας, η κατοχυρωμένη τεχνολογία μας και η εξειδίκευσή μας.”, αναφέρει ο Γιώργος Μοιρώτσος, CEO & co-founder της ContactPigeon. 

Διαβάστε περισσότερα εδώ: 

https://blog.contactpigeon.com/contactpigeon-recognized-as-a-top-brand-by-superbrands-and-retained-its-nine-accolades-by-g2/

Σχετικά με την ContactPigeon

Η ContactPigeon έχει αναπτύξει τη μοναδική omnichannel marketing platform αποκλειστικά για retailers. Μέσα από μία σειρά στοχευμένων, αυτοματοποιημένων και προσωποποιημένων μηνύματων με βάση τη συμπεριφορά του εκάστοτε καταναλωτή, ο retailer μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και το customer retention του. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα της διασύνδεσης των online και των offline συναλλαγών κάθε πελάτη, ανεξάρτητα από το αν η επαφή πραγματοποιήθηκε με online ή offline μέσα.  Γι’ αυτό και εκατοντάδες κορυφαία brands, όπως Fujitsu, Tommy Hilfiger, GAP και L’OREAL εμπιστεύονται τη ContactPigeon για την προσωποποιημένη επικοινωνία με τους πελάτες τους.