Αθήνα, Απρίλιος 2022 – Η ContactPigeon, μια από τις κορυφαίες Ευρωπαϊκές SaaS στον χώρο του omnichannel customer engagement, λανσάρει μια νέα σειρά προϊόντων με διακαναλικές δυνατότητες. Το Omnichannel Chat της ContactPigeon είναι μια πλήρως ενσωματωμένη εφαρμογή στην πλατφόρμα της εταιρείας, και ενισχύει την εμπειρία του πελάτη προσφέροντας το πιο ολοκληρωμένο live chat για eCommerce.

Βασικά χαρακτηριστικά του Omnichannel Chat της ContactPigeon:

Το Omnichannel Chat της ContactPigeon ονομάζεται Samaritan (εμπνευσμένο από την παραβολή του καλού Σαμαρείτη) και λειτουργεί σαν μια αμεσότερη μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στα e-shop και τους πελάτες τους. Με σκοπό τη γρήγορη και ουσιαστική επίλυση είτε απλών, είτε σύνθετων προβλημάτων, εκτός από live chat δυνατότητες, το Samaritan είναι επανδρωμένο και με AI chatbot για να μειώσει το φόρτο εργασίας του προσωπικού. To προηγμένο μενού διαχείρισης των εισερχόμενων μηνυμάτων καθιστά ευκολότερη και πιο γρήγορη την αλληλεπίδραση του πελάτη με το e-shop αυξάνοντας τα ποσοστά επίλυσης προβλημάτων. Συμπερασματικά, πρόκειται για ένα 360ᵒ live chat  που όχι μόνο διευκολύνει την εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά οδηγεί σε άμεση αύξηση των πωλήσεων μέσω της αξιοποίησης των συλλεγμένων δεδομένων για προσωποιημένες προϊοντικές προτάσεις

Το Samaritan διαφέρει αρχικά ως προς τη λειτουργία του, δηλαδή τα features που περιλαμβάνει και δεύτερον ως προς τον σκοπό που δημιουργήθηκε για να επιτελεί. Πιστεύουμε ότι τα απλά chat έχουν εντελώς διαφορετικό σκοπό, και εξυπηρετούν άλλες ανάγκες, όπως για παράδειγμα την επικοινωνία με φίλους ή συγγενείς. Δεν είναι για να επικοινωνήσουμε με μια επιχείρηση και να λάβουμε άμεσα τη βοήθεια που θέλουμε,  όπως να μάθουμε γιατί έχει αργήσει η παραγγελία μας ή αν υπάρχει το ρούχο στο νούμερο μας. Αυτός είναι ο  σκοπός του Samaritan και  ενισχύεται όχι μόνο από τη  360ᵒ οπτική του αλλά και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του.

Πρόκειται για ένα καινοτόμο chat το οποίο αναπτύχθηκε για να υποστηρίξει τους retailers και το eCommerce στην  παροχή ουσιαστικής βοήθειας στους, πολλές φορές άγνωστους, επισκέπτες ενός digital καταστήματος. Οι επισκέπτες πλέον θα μπορούν να λαμβάνουν την προσωποποιημένη εμπειρία που επιθυμούν και χρειάζονται ώστε να γίνουν πιστοί πελάτες, πάντα με βάση τις ανάγκες  και τις προτιμήσεις τους.”, αναφέρει ο Γιώργος Μοιρώτσος, CEO & co-founder της ContactPigeon.

Διαβάστε περισσότερα για το Samaritan Omnichannel Chat εδώ.

Σχετικά με την ContactPigeon

Η ContactPigeon έχει αναπτύξει τη μοναδική omnichannel marketing πλατφόρμα αποκλειστικά για retailers. Μέσα από μία σειρά στοχευμένων, αυτοματοποιημένων και προσωποποιημένων μηνυμάτων με βάση τη συμπεριφορά του εκάστοτε καταναλωτή, ο retailer μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και το customer retention του. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα της διασύνδεσης των online και των offline συναλλαγών κάθε πελάτη, ανεξάρτητα από το αν η επαφή πραγματοποιήθηκε με online ή offline μέσα.  Γι’ αυτό και εκατοντάδες κορυφαία brands, όπως Fujitsu, Tommy Hilfiger, GAP και L’OREAL εμπιστεύονται τη ContactPigeon για την προσωποποιημένη επικοινωνία με τους πελάτες τους.