27 Μαΐου 2025
SOFTONE Cloud ERP Series 6: Η κινητήριος δύναμη για τον...
Στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού και με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητάς της, η ...
Έρευνα της Ελληνικής Αγοράς και των τάσεων που θα διαμορφώσουν το τέλος του 2022.
Ο πληθωρισμός και η άνοδος των τιμών είναι στα πρωτοσέλιδα εδώ και αρκετούς μήνες και αναμένεται να επηρεάσει τόσο το κοινό αίσθημα όσο και τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Πώς νιώθουν οι Έλληνες για τις επιπτώσεις ακόμη μίας οικονομικής κρίσης; Σκοπεύουν να αλλάξουν την αγοραστική τους συμπεριφορά; Πώς προετοιμάζονται για τον χειμώνα που έρχεται;