Σε μια εποχή όπου η καινοτομία διαμορφώνει τόσο τη διεθνή όσο και την Ελληνική αγορά – και ειδικά τον κλάδο του e-Commerce – το drele.com, ένα από τα πλέον ανερχόμενα και δημοφιλή e-Shop τεχνολογίας, πρωτοπορεί μέσω της CTV διαφήμισης.

Αξιοποιώντας τα LG CTV ads – το μοναδικό offering native διαφήμισης σε LG Smart TVs στην Ελλάδα – το drele.com αποτελεί το 1ο brand ηλεκτρονικού εμπορίου που προβάλλεται μέσω Connected TV (CTV) στη χώρα μας.

Η καμπάνια αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ψηφιακή διαφήμιση του κλάδου, καθώς αξιοποιεί τις προηγμένες δυνατότητες της τεχνολογίας CTV (στόχευση θεατών, 100% viewability, brand safety, διαδραστικότητα, κ.ά.) για να φέρει την εμπειρία του online shopping απευθείας στις οθόνες των τηλεοράσεων των καταναλωτών.

Μια εμπειρία που αποτελεί ήδη ανερχόμενη τάση στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού όπως οι ΗΠΑ, όπου 29% του CTV κοινού έχει ήδη πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά, το τελευταίο τρίμηνο, απευθείας από την TV (LG Ad Solutions: Shoppable TV Report – Jan 2024).

Η εντυπωσιακή καμπάνια υλοποιήθηκε από την Acrossmedia241 – αποκλειστικό αντιπρόσωπο της LG Ad Solutions σε Ελλάδα & Κύπρο – με τα αποτελέσματα να είναι εντυπωσιακά, καθώς επιτεύχθηκε κάλυψη 251,000 TV συσκευών και CTR που ξεπέρασε το 0.25%!