Η Sleed ανέλαβε με επιτυχία το development του νέου eshop της Lacoste για την Ελλάδα, το οποίο λανσαρίστηκε πριν λίγες ημέρες.

Στο ολοκαίνουριο ηλεκτρονικό κατάστημα οι πελάτες μπορούν να βρουν γυναικεία, ανδρικά και παιδικά ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ με τη γνωστή ποιότητα και το διαχρονικό στυλ της Lacoste.

Κατά την σχεδίαση και την ανάπτυξη του νέου lacoste.gr ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στη ταχύτητα και τη λειτουργικότητα. Στόχος η παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας στους επισκέπτες και πελάτες, τόσο μέσω της 360° digital στρατηγικής που ακολουθείται στο σκέλος του digital media planning & buying, σε κανάλια όπως των Google Ads, TikTok και Teads, καθώς και των email αυτοματισμών και επικοινωνιών, που επιδιώκει να παρουσιάζει τη Lacoste σε περίοπτη θέση όσο και από την advanced καταγραφή δεδομένων που υλοποιήθηκε βάσει συγκεκριμένου tracking plan, μέσα από το οποίο δημιουργείται μια ολοκληρωμένη εικόνα για τη συμπεριφορά των χρηστών.


Η NotosCom έχει την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ της Lacoste στην Ελλάδα. Το eshop της Lacoste χτίστηκε με τα υψηλότερά κριτήρια λειτουργικότητας και ευχρηστίας με γνώμονα την καλύτερη εμπειρία των χρηστών.

Η επιτυχημένη διεξαγωγή αυτού του project αναδεικνύει για ακόμα μία φορά την τεχνογνωσία και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που η Sleed είναι σε θέση να παρέχει
στους πελάτες της.