Αγαπητά μέλη,
Καθώς αυτό το έτος πλησιάζει στο τέλος του, εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία να κοιτάξουμε πίσω τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίσαμε τους τελευταίους 12 μήνες και να προβληματιστούμε για το τι περιμένει την οικογένειά μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2021.
Η κρίση του COVID-19 έχει δοκιμάσει την ανθεκτικότητα των κοινωνικών και οικονομικών δομών μας. Επιπλέον τόνισε περισσότερο από ποτέ τη σημασία του ψηφιακού τομέα για την παγκόσμια οικονομία, και συγκεκριμένα, τον βασικό ρόλο του ηλεκτρονικού εμπορίου για τη συνέχιση της παροχής αγαθών και υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τη σημασία του για τις επικείμενες προσπάθειες ανάκαμψης.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του συνδέσμου ξεκίνησε τη δράση του λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές ανάγκες των μελών για τη διαμόρφωση της στρατηγικής του GR.EC.A
Σε αυτό το πλαίσιο διεξήχθη έρευνα την περίοδο του Ιουλίου με στόχο να δώσουμε βήμα στα μέλη μας να μοιραστούν μαζί μας τις ανάγκες για την ανάπτυξη της επιχείρησης τους και να βοηθήσουν ενεργά στην διαμόρφωση της στρατηγικής του GR.EC.A!
Βασισμένοι στις ανάγκες που προέκυψαν θα θέλαμε να παραθέσουμε το πλάνο δράσης του Συνδέσμου μέχρι το τέλος του έτους :
- Βοηθήσαμε στη δικτύωση και την επικοινωνία μεταξύ των μελών του οικοσυστήματος, οργανώνοντας και συμμετέχοντας σε webinars και online συζητήσεις.
- Διοργανώσαμε το Webinar Black Friday εν μέσω Covid με γνώμονα την ενίσχυση της προετοιμασίας του κλάδου και τις ανάγκες που θα προκύψουν στην συνέχεια στην αγορά των Χριστουγέννων λόγο των ιδιαίτερων συνθηκών που βιώνουμε όλοι, φέρνοντας στελέχη των κορυφαίων εταιρειών του χώρου να μοιραστούν μαζί μας την πολύτιμη γνώση και εμπειρία τους σε θέματα που απασχολούν το κλάδο.
- Φιλοξενήσαμε round table αναφορικά με τα Operations και εκπροσώπους από εταιρείες logistics και ταχυμεταφορών με στόχο να ενημερωθούμε γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις του χώρου και να αναδειχθούν πρακτικές & λύσεις στο κρίσιμο θέμα των παραδόσεων των προϊόντων.
- Αποφασίσαμε να στηρίξουμε και να ενθαρρύνουμε έμπρακτα το Ελληνικό e-commerce, να επικοινωνήσουμε με την κοινωνία και να συμβάλλουμε, στη βελτίωση και την κατανόηση των συνθηκών που όλοι βιώνουμε. Στο πλαίσιο αυτό, ο GR.EC.A προχώρησε στην δημιουργία καμπάνιας για την ευαισθητοποίηση του κοινού, έχοντας ως στόχο την ενημέρωση και την ανάδειξη του Ελληνικού Ηλεκτρονικού Εμπορίου σχετικά με τις τεράστιες προσπάθειες που κατέβαλε και την κοινωνική ευθύνη που ανέλαβε στην περίοδο της κρίσης COVID – 19.
- Προχωρήσαμε σε Διεξαγωγή Έρευνας με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz, και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group έχοντας ως στόχο την παρακολούθηση ποσοστιαίας μεταβολής της δαπάνης σε Ευρώ για την online κατανάλωση των Ελλήνων για την περίοδο “BLACK FRIDAY 2020“
- Συμμετείχαμε στην επιτροπή της Βουλής με θέμα ” την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου” με τοποθέτηση της Προέδρου Δρ. Κατερίνας Φραϊδάκη, αναφορικά με τους Νέους κανόνες για online πλατφόρμες και τις μηχανές αναζήτησης.
- Σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, και κατόπιν αιτήματος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), καταφεραμε να επεκταθεί η λειτουργία της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα μέσα από την ψηφιακή εφαρμογή e-καταναλωτής προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (click away).
- Ο Σύνδεσμος ενίσχυσε την εξωστρέφειά του αναπτύσσοντας περισσότερες σχέσεις με τα ΜΜΕ. Αύξησε σημαντικά το database των δημοσιογράφων και έδωσε περισσότερες από 80 συνεντεύξεις σε τηλεοπτικά κανάλια, στο ραδιόφωνο και σε εφημερίδες/κλαδικό τύπο.
- Ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε τη δική μας σειρά με webinars τα “GR.EC.A Friday’s” για το 2021 με στόχο την εκπαίδευση και την ενημέρωση του κλάδου.
- Συναντήσαμε διαδικτυακά ακόμη περισσότερους ανθρώπους που δείχνουν ενδιαφέρον για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία.
- Μεγαλώσαμε την οικογένεια του GR.EC.A απαριθμώντας 500 μέλη.
Παραμένουμε αφοσιωμένοι στην εκπροσώπηση της φωνής του ηλεκτρονικού εμπορίου και το προσεχές 2021 και στη συνεργασία με τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής για την άρση των εναπομεινάντων εμποδίων για τις Ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς και για την προώθηση της καινοτομίας και ενός ισχυρού επιχειρηματικού κλίματος με ίσους όρους ανταγωνισμού.
Εκ μέρους του Δ.Σ του GR.EC.A, σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος!