Η Ερευνητική Ομάδα του έργου Online Behavioral Advertising and Microtargeting Activities (O.B.A.M.A.)  σας προσκαλεί στην εκδήλωση με θέμα: “Online διαφήμιση: Νομοθετικό πλαίσιο, αντιλήψεις χρηστων και πρακτικές επιχειρήσεων”.

Η εκδήλωση απευθύνεται σε φοιτητές νομικής, δικηγόρους, δικηγορικές εταιρείες, ακαδημαϊκούς, εταιρείες, επαγγελματίες και επιστήμονες στο χώρο του marketing, με ενδιαφέρον στον τομέα της online διαφήμισης.

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί αναλυτικά η διετής έρευνά μας που πραγματοποιήθηκε ως ερευνητικό έργο [Ο.Β.Α.Μ.Α.- 4246], το οποίο χρηματοδοτείται από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) στο πλαίσιο της «2ης Προκήρυξης Ερευνητικών Έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την ενίσχυση Μελών ΔΕΠ και Ερευνητών/τριών».

Ειδικότερα, θα παρουσιάσουμε επισκόπηση του νομικού πλαισίου, τα πορίσματα από τις έρευνες σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, καθώς και τα τελικά συμπεράσματα και οι κατευθυντήριες γραμμές προς καταναλωτές, επιχειρήσεις και εποπτικές αρχές. 

Η εκδήλωση θα διεξαχθεί στις 17 Ιουλίου 2024, στο Innovathens (Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων) από τις 17:30 έως τις 21:00.

Agenda

17:30 – 18:00: Attendance

18:00 – 18:20: Opening speech – Professor Lilian Mitrou and Assistant Professor Dimitris Drossos

18:20- 18:40: Legal framework analysis (data protection and privacy) – Vassilis Karkatzounis

18:40- 19:00: Legal framework analysis (consumer protection – digital platforms – e-commerce) – Dr. Evangelos Margaritis

19:00 – 19:20: Presentation of the survey on consumers – Elpida Efstathiou and Vassilis Karkatzounis

19:20 – 19:40: Presentation of the survey on businesses – Elpida Efstathiou

19:40 – 20:00: Key findings from theoretical research and empirical studies – Presentation of guidelines

20:30 – 21:00: Discussion – networking


Περισσότερες πληροφορίες για το ερευνητικό πρόγραμμα είναι διαθέσιμες στο  https://www.projectobama.gr