Η Ερευνητική Ομάδα του έργου Online Behavioral Advertising and Microtargeting Activities (O.B.A.M.A.) σας προσκαλεί στην εκδήλωση με θέμα: “Online διαφήμιση: Νομοθετικό πλαίσιο, αντιλήψεις χρηστων και πρακτικές επιχειρήσεων”.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε φοιτητές νομικής, δικηγόρους, δικηγορικές εταιρείες, ακαδημαϊκούς, εταιρείες, επαγγελματίες και επιστήμονες στο χώρο του marketing, με ενδιαφέρον στον τομέα της online διαφήμισης.
Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί αναλυτικά η διετής έρευνά μας που πραγματοποιήθηκε ως ερευνητικό έργο [Ο.Β.Α.Μ.Α.- 4246], το οποίο χρηματοδοτείται από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) στο πλαίσιο της «2ης Προκήρυξης Ερευνητικών Έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την ενίσχυση Μελών ΔΕΠ και Ερευνητών/τριών».
Ειδικότερα, θα παρουσιάσουμε επισκόπηση του νομικού πλαισίου, τα πορίσματα από τις έρευνες σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, καθώς και τα τελικά συμπεράσματα και οι κατευθυντήριες γραμμές προς καταναλωτές, επιχειρήσεις και εποπτικές αρχές.
Η εκδήλωση θα διεξαχθεί στις 17 Ιουλίου 2024, στο Innovathens (Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων) από τις 17:30 έως τις 21:00.
Agenda
17:30 – 18:00: Attendance
18:00 – 18:20: Opening speech – Professor Lilian Mitrou and Assistant Professor Dimitris Drossos
18:20- 18:40: Legal framework analysis (data protection and privacy) – Vassilis Karkatzounis
18:40- 19:00: Legal framework analysis (consumer protection – digital platforms – e-commerce) – Dr. Evangelos Margaritis
19:00 – 19:20: Presentation of the survey on consumers – Elpida Efstathiou and Vassilis Karkatzounis
19:20 – 19:40: Presentation of the survey on businesses – Elpida Efstathiou
19:40 – 20:00: Key findings from theoretical research and empirical studies – Presentation of guidelines
20:30 – 21:00: Discussion – networking
Περισσότερες πληροφορίες για το ερευνητικό πρόγραμμα είναι διαθέσιμες στο https://www.projectobama.gr