Achieving Balance in the Omnichannel Experience

Η ιδέα για το «Omnichannel Retail Conference» γεννήθηκε με αφορμή την αναζήτηση της ιδανικής omnichannel λιανεμπορικής εμπειρίας και του ιδανικού σημείου συνάντησης μεταξύ Retailer, Brand και Shopper.

Με πεδίο δράσης την virtual και την physical αγορά, οι Retailers και τα Brands καλούνται να συνεργαστούν κάτω από συνθήκες υψηλής πολυπλοκότητας και σύνθετων δυναμικών, που προκύπτουν από τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες (βλ. ΑΙ) και από τις αυξημένες προσδοκίες των Shopper. Στο συνέδριο, θα αναλύσουμε τη σχέση μεταξύ Retailers και Brands, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις τόσο στη μεταξύ τους συνεργασία, όσο και στον μεταξύ τους ανταγωνισμό.

Μέσα από ομιλίες, case studies και πάνελ διαλόγου, θα επιδιώξουμε να σχεδιάσουμε έναν οδικό χάρτη με πρακτικά βήματα για ισορροπημένες στρατηγικές στο omnichannel retailing. 

Σε ποιους απευθύνεται


Το συνέδριο απευθύνεται στα στελέχη των επιχειρήσεων Retail και consumer Brands που συνεργάζονται στον κλάδο του λιανεμπορίου, ώστε να συναντήσουν και να ικανοποιήσουν τον Shopper στο omnichannel περιβάλλον.

  • Omnichannel Directors & Managers
  • Chief Merchandising Officers & Buying Directors
  • Senior Category Managers, Category Leaders & Category Managers
  • Retail Operations Managers
  • Trade Marketing Directors & Managers
  • Shopper Marketing Managers
  • eCommerce Directors & Managers

Επίσης, επαγγελματίες που συνδέουν τα Brands με το καταναλωτικό κοινό.

  • CMOs, Marketing Directors & Managers
  • Senior Brand Managers & Managers
  • Consumer & Commercial Insights Managers
  • Product & Packaging Designers

Γιατί να παρακολουθήσετε


Ενημερωθείτε για τις Τάσεις στο omnichannel, τις τεχνολογίες και τις καταναλωτικές συμπεριφορές που διαμορφώνουν το τοπίο του λιανεμπορίου.

Αξιοποιήστε Ιnsights μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα συνεργασίας και ανταγωνισμού μεταξύ Retailers και Brands.

Γνωρίστε πραγματικά Case Studies μέσα από λεπτομερείς αφηγήσεις ιστοριών επιτυχίας από το omnichannel retailing.

Λάβετε Πρακτικές Συμβουλές με συγκεκριμένα βήματα για να βελτιώσετε την omnichannel στρατηγική σας, τις εμπειρίες των Shopper και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Παρακολουθήστε τις Τεχνολογικές Εξελίξεις, τα νέα εργαλεία και τις πλατφόρμες που μπορούν να βελτιστοποιήσουν την omnichannel λειτουργία της επιχείρησής σας.

Μείνετε εστιασμένοι στον Shopper, μαθαίνοντας πώς να σχεδιάζετε και να εφαρμόζετε omnichannel στρατηγικές που θέτουν τον καταναλωτή στο επίκεντρο.

Αξιοποιήστε το Networking  και συνδεθείτε με ομότεχνους, ηγέτες του κλάδου και πιθανούς συνεργάτες για ανταλλαγή ιδεών και δημιουργία πολύτιμων σχέσεων.

Βρείτε λύσεις για πρακτικά Προβλήματα και συγκεκριμένες προκλήσεις μέσα από προσαρμοσμένες συμβουλές από ειδικούς και συναδέλφους.

Προετοιμαστείτε για το Μέλλον του λιανικού εμπορίου, κατανοώντας τις αναδυόμενες τεχνολογίες και τις τάσεις της αγοράς για να διαφυλάξετε την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής σας.