Τα GR.EC.A Friday’s Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GR.EC.A., με βασικό στόχο την εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εν γένει του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Επιπλέον θα παρουσιάζονται λύσεις και εργαλειοθήκες στους συμμετέχοντες με σκοπό:

• την δημιουργία ενός knowledge hub σχετικά με τις υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορούν να βοηθήσουν κάθε eshop να αποκτήσει ή βελτιώσει τη λειτουργία και προβολή του
• την ανάδειξη καλών πρακτικών , όπου σε κάθε workshop ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του success story και τα βήματα που ακολούθησε μέχρι την επιτυχία.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Tα ταμειακά ενήμερα μέλη του GR.EC.A καθώς και τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών έχουν δικαίωμα ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A. είναι 49 ευρώ.

Μέγας Χορηγός GR.EC.A. Friday’s Workshops

ΧΟΡΗΓΟΙ GR.EC.A

AGENDA WORKSHOP

15.00 - 15.10 Έναρξη Workshop – Χαιρετισμός

Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος GR.EC.A

15.10 - 15.35 Amazon Marketplace: Εισαγωγή & Ανάλυση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας

Μέσα από την παρουσίαση θα δείξουμε τις δυνατότητες του Amazon, τον τρόπο λειτουργίας του καθώς και την λογική πίσω από την μεγαλύτερη πλατφόρμα πωλήσεων στον κόσμο. Επίσης θα αναλύσουμε τον τρόπο που μπορείτε να κάνετε B2C εξαγωγές με τον ευκολότερο δυνατό τρόπο και να κάνει γνωστό το brand σας παγκοσμίως χωρίς ενδιάμεσους και χωρίς τις δυσκολίες στα logistics.

Εισηγητές:

Αχιλλέας Δασκαλάκης

Co-Founder & CEO , SatiSupp Hellas

15.35 - 16.00 A-commerce: One e-commerce platform for Everyone.

Εισηγητές:

Jason Kataropoulos,

Chief Commercial Officer, ATCOM

16.00- 16.25 Pu/Do's the Alternative in Last Mile Delivery

u/Do networks are the complementary driver for easy and hassle free consumer delivery and every actor in the e-commerce universe can benefit from using an existing open (carrier agnostic) Pu/Do network, like Cleverpoint. For example: • Individual consumers, who get more options in the last mile and easier access to drop-off locations for returns • Small Sellers, who have flexible shipment of their packages from PUDOs, without having to wait for the courier to show up, and the possibility to offer their customers a wider range of delivery channels in cooperation with a logistics operator. • Big Sellers  can use existing Pu/Do points, delivering their products by their own means of transport or by using logistics operators. • Courier companies thanks to Pu/Do points can develop their logistics network, activate new sales channels, and optimize their last mile costs and delivery times while increasing customer satisfaction. They can also use Pu/Do points as local hubs for micrologistics purposes, like temporary storage of shipments in urban/local distribution or as a pickup destination for advised items. • Retailers using a Pu/Do points gain additional customer traffic as part of their core business and support their click&collect service offering.

Εισηγητές:

Νίκος Κοτσιώρης

CTO , CLEVER SERVICES AE “Cleverpoint”

Χρήστος Λύτρας

COO , CLEVER SERVICES AE “Cleverpoint”

16.25 - 16.50 Case Study: Η βελτιστοποίηση των after sales διαδικασιών του BBQ.gr

Τα μετρήσιμα αποτελέσματα της χρήσης ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης αποστολών και παραγγελιών. Βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών αλλά και της εμπειρίας του πελάτη.

Εισηγητές:

Χατζηδάκης Νικόλαος,

Co-Founder & CTO, AfterSalesPro

16.50 - 17.15 Ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας - οδηγός επιτυχίας

Επισκόπηση Ελληνικής αγοράς online μόδας και σημαντικότερες εξελίξεις. Πώς το GLAMI, η μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή μηχανή αναζήτησης μόδας μπορεί να βοηθήσει τα Ελληνικά fashion eshop να προσελκύσουν νέο κοινό και πωλήσεις. Συμβουλές επιτυχίας μέσα από την πλατφόρμα του www.glami.gr

Εισηγητές:

Χαρίδημος Σπινθάκης,

Country Manager, GLAMI

17.15 - 17.40 Cyber security threats for e-shops with real cases from the Greek Market. How to protect your eshop from ransomware attacks & physical disaster

Στην ενότητα αυτή θα εστιάσουμε σε γεγονότα απο πραγματικές επιθέσεις, πως προστατεύουμε το business continuity μιας επιχείρησης και ειδικά ενός eshop , πως ασφαλίζουμε (cyber insurance) όλες τις επιχειρήσεις από τους κινδύνους του διαδικτύου.

Εισηγητές:

Παναγιώτης Πιέρρος,

Managing Director, Tictac 

Μιχάλης Μίγγος 

IT Director, Tictac