Mε την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A ) θα διεξαχθεί το webinar “Electronic & Quick commerce logistics in peak periods”, powered by OPTILOG Advisory Services την Τρίτη 18.11.2025 και ώρα 16.00-18.30
Σκοπός του webinar
Σκοπός του εν λόγω webinar αποτελεί η παρουσίαση πληρ. συστημάτων, αυτοματισμών και εξοπλισμού αιχμής για την άρτια οργάνωση και εκτέλεση του αποθηκευτικού και μεταφορικού έργου που προκύπτει από ηλεκτρονικές πωλήσεις στις περιόδους αιχμής (peak periods) όπως Black Friday, Cyber Monday, κτλ.
Παράλληλα, στο webinar θα παρουσιαστούν τεχνικές και λύσεις που εφαρμόζουν εταιρίες 3PL για να ανταπεξέλθουν σε αυτές τις περιόδους αιχμής. Επιπρόσθετα στο webinar θα μιλήσουμε για το πώς μπορούμε να ασφαλίσουμε πόρους και εμπορεύματα με στόχο τον μετριασμό των κινδύνων (risk mitigation).
Τι θα απαντηθεί στο webinar;
- Ποια είναι η υφιστάμενη κατάσταση και οι τάσεις στον κλάδο του e-commerce στην Ελλάδα σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του GR.EC.A;
- Ποιες είναι οι βασικές τακτικές, μέθοδοι και στρατηγικές για την οργάνωση των διαδικασιών logistics σε επίπεδο αποθήκευσης και διανομής ώστε να επιτευχθεί υψηλή παραγωγικότητα;
- Πώς η χρήση αυτοματισμών, ρομποτικών συστημάτων και goods-to-picker συστημάτων μπορούν να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και να μειώσουν το λειτουργικό κόστος στην αποθήκη;
- Πώς μπορούμε να ενορχηστρώσουμε το τελευταίο μίλι χρησιμοποιώντας έξυπνα πληροφοριακά συστήματα και καινοτόμα επιχειρησιακά μοντέλα διανομής;
- Πώς έξυπνες τεχνολογίες και εξοπλισμός διανομής (π.χ. θυρίδες) αυξάνουν κατακόρυφα την εξυπηρέτηση των πελατών και την εμπειρία τους κατά την παραλαβή (customer experience);
- Πώς μπορούμε να κερδίσουμε μέσα από τη συνεργασία μας με εταιρίες 3PL;
- Πώς μπορούμε να πετύχουμε αριστοποίηση των διαδικασιών μας, ευχαριστημένους πελάτες έχοντας ένα λελογισμένο και διαχειρίσιμο κόστος;
- Πώς μπορούμε να ασφαλίσουμε πόρους και εμπορεύματα με στόχο τον μετριασμό των κινδύνων (risk mitigation)