Με διοργανωτή την Sherpa Society και εισηγητές τους Karl Gilis και Els Aerts, δύο από τους κορυφαίους eCommerce experts παγκοσμίως, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά τις ερχόμενες εβδομάδες το eCommerce Masterclass Trilogy.

Πρόκειται για 3 εκπαιδευτικά σεμινάρια τα οποία θα πραγματοποιηθούν στις 18 Ιανουαρίου, 25 Ιανουαρίου και 1 Φεβρουαρίου, με στόχο να σας βοηθήσουν να  «ακονίσετε» τις δεξιότητές σας και να οδηγήσετε την επιχείρησή σας σε μεγαλύτερη κερδοφορία.

👉🏻 Τα μέλη του GR.EC.A μπορούν να κλείσουν θέση με 15% έκπτωση, αξιοποιώντας το κουπόνι greca15.

AGENDA

⚡ "UX and Usability Fundamentals for eCommerce" 18 Ιανουαρίου | 09:00 - 13:00

- Which are the elements that really affect your online sales. - How to find and fix usability and UX problems on any page type of your ecommerce website. - Tips and tricks for your homepage, category page, product page and check-out.

Εισηγητές:

Karl Gilis

(ένας από τους κορυφαίους Conversion Rate Optimization experts στον κόσμο)

⚡ "User Research for eCommerce" 25 Ιανουαρίου | 09:00 - 13:00

- Choose your weapons wisely: which user research tools and techniques can help you uncover the motivation and needs of your visitors. - Quantitative versus qualitative research. - How to extract the highest value insights from surveys, heat maps, user recordings, form analytics, user testing, click testing and much more.

Εισηγητές:

Els Aerts

(γνωστή και ως “Queen of User Research”)

⚡ "AB-testing and Optimization for eCommerce" 1η Φεβρουαρίου | 09:00 - 16:00

- Conversion optimization before/beyond AB-testing: when does AB-testing become valuable? - Implement a proven, repeatable process that will result in more revenue per visitor. - Optimization beyond the click: there’s more to your customer journey than just your website.

Εισηγητές:

Karl Gilis