All about Experience
Με την Υποστήριξη του GR.EC.A έρχεται το CX & Loyalty Conference όπου σηματοδοτεί την επανεκκίνηση των φυσικών συνεδρίων της KPMG στην Ελλάδα.
Με κεντρικό μήνυμα “All about Experience”, το εφετινό συνέδριο θα φέρει σε επαφή top στελέχη και thought leaders από κορυφαίους οργανισμούς για να συζητήσουν και να αναδείξουν τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία του Customer Experience για τους οργανισμούς, παρουσιάζοντας τις παγκόσμιες τάσεις, καινοτομίες και νέες ιδέες, καθώς και τις στρατηγικές ευκαιρίες που θα οδηγήσουν τις επιχειρήσεις στην κερδοφόρα ανάπτυξη και την επιτυχία.
Το CX & Loyalty Conference είναι μια εκδήλωση υψηλού περιεχομένου και αποτελεί το απόλυτο σημείο συνάντησης CEOs, Marketing Managers and CX Managers, που δραστηριοποιούνται στις πολυεθνικές εταιρείες της Ελλάδας, καθώς και σε μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους. Περισσότερα από 200 ανώτερα στελέχη αναμένεται να συμμετάσχουν στο συνέριο αυτό!
Τα Key Topics που θα παρουσιαστούν είναι:
Experience is everything
Personalization vs hyper-personalization
Predictive customer care and self – service
Next Best Action (NBA) and Omnichannel customer journeys
Building a true customer centric culture using Voice of Business
Employee Experience and its importance
How Technology affects Experiences
Voice of Customer and dark data (the value of capturing the real voice of the customer)
Know your Customer (KYC) using analytics and profiling
Using AI/Machine learning for tailored experiences
Transforming Loyalty
Experiences not just rewards to enhance customer loyalty
Media Planning, Media Targeting, Metaverse, Future of Media Measurement