Κατά την περίοδο του lockdown της άνοιξης, σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce σημείωσαν αύξηση τζίρου με μεγάλο όγκο παραγγελιών, που όμως συνοδεύτηκε από σειρά μεγάλων δυσκολιών στη διεκπεραίωσή τους.

Τελικά τι μάθαμε από όλη αυτή τη δοκιμασία και πόσο έτοιμοι είμαστε να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση “BLACK FRIDAY 2020” που πλησιάζει και μάλιστα εν μέσω covid19 περιορισμών; Τι λένε οι μέχρι σήμερα έρευνες για τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών το τελευταίο 7μηνο; Πως θα μπορέσουν οι επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση που φέτος αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη από την περσινή;

Με προτάσεις και πρακτικές για όλα τα ανωτέρω ζητήματα, ο GR.EC.A σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στο 2ήμερο Webinar με τίτλο “Black Friday εν μέσω Covid”. Στελέχη των κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως οι Google, BestPrice, Skroutz, The Jones, Ira Media, Project Agora, θα μοιραστούν μαζί μας την πολύτιμη γνώση και εμπειρία τους σε θέματα όπως:

– Καταναλωτικές τάσεις στην εποχή του COVID-19
– Ποιες συμπεριφορές καταναλωτών φαίνεται να έχουν έρθει για να μείνουν
– Τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες και τους online merchants
– Χρήσιμα insights & metrics μέσα από διαφορετικά κανάλια πώλησης & επικοινωνίας
– Εφαρμογή καλών πρακτικών για αυτή την περίοδο

Το webinar θα ολοκληρωθεί με την φιλοξενία ενός round table που αφορά τα Operations και θα περιλαμβάνει εκπροσώπους από εταιρείες logistics και ταχυμεταφορών με στόχο να ενημερωθούμε γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις του χώρου και να αναδειχθούν πρακτικές & λύσεις στο κρίσιμο θέμα των παραδόσεων των προϊόντων.

Το πρώτο μέρος του Webinar θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23/10/2020 στις 14:00μ.μ.-18:00 μ.μ.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ:
Tα ταμειακά ενήμερα μέλη του GR.EC.A έχουν δικαίωμα ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.
Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A. είναι 99 ευρώ και για τις 2 ημέρες.

ΧΟΡΗΓΟΙ WEBINAR

ΧΟΡΗΓΟΙ GR.EC.A

YΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ GR.EC.A

AGENDA WORKSHOP

14:00 - 14:15 Έναρξη Workshop - Χαιρετισμός

Εισηγητές:

Δρ. Κατερίνα Φραϊδακη

Πρόεδρος GR.EC.A

14:15 - 14:45 Now what? How should brands communicate, 7 months into living with covid

Εισηγητές:

Ευτυχία Μισαηλίδου

Account Planning Director, The Jones

14:45 - 15:30 Retail Insights in the COVID-19 era

    

Εισηγητές:

Ηλίας Σούσης 

Head of Domestic Market, Agencies and YouTube – Greece, Bulgaria,Cyprus and Malta, Google

15:30 - 16:00     

Εισηγητές:

Δημήτρης Χαζάπης

Yπεύθυνος επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων, Skroutz

Χρήστος Χιώνης

Commercial Supervisor, Skroutz

16:00 - 16:30 Οι τάσεις και οι προκλήσεις

Εισηγητές:

Μιχάλης Παπαδάκης 

Head of Operations, BestPrice

16:30 - 17:00 10+1 tips to turn opportunistic Black Friday buyers to loyal customers

Εισηγητές:

Θεόφιλος Βασιλείαδης

(Founder/CEO),  Socital

Εύη Κουκορέμπα  

Head of Customer Relationships, Socital

 

17:00 - 17:30 Native Advertising και Black Friday: Αποκαλύπτουμε με στοιχεία τον πρακτικό δεκάλογο επιτυχίας των μεγαλύτερων e-shops

Εισηγητές:

Νίκος Κομνηνός

Commercial Director Europe, Project Agora

17:30 - 18:00 The New Normal, Short & Long-term effects

Εισηγητές:

Λαούδης Χάρης

C.E.O , IRA Media

 

Σαμωνάς Αντώνης

Sales Director, IRA Media