Τα GR.EC.A Friday’s Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GR.EC.A., η οποία αποτελεί εκπαιδευτικό θεσμό του Συνδέσμου με βασικό στόχο την εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εν γένει του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Επιπλέον θα παρουσιάζονται λύσεις και εργαλειοθήκες στους συμμετέχοντες με σκοπό:

• την δημιουργία ενός knowledge hub σχετικά με τις υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορούν να βοηθήσουν κάθε eshop να αποκτήσει ή βελτιώσει τη λειτουργία και προβολή του
• την ανάδειξη καλών πρακτικών , όπου σε κάθε workshop ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του success story και τα βήματα που ακολούθησε μέχρι την επιτυχία.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Tα ταμειακά ενήμερα μέλη του GR.EC.A καθώς και τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών έχουν δικαίωμα ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A. είναι 49 ευρώ.

Μέγας Χορηγός GR.EC.A. Friday’s Workshops

ΧΟΡΗΓΟΙ GR.EC.A

Agenda Workshop

15.00 - 15.10 Έναρξη Workshop – Χαιρετισµός

Μαρίνα Βασιλαρά, Μέλος Δ.Σ GR.EC.A

15.10 - 15.35 “e-commerce solutions” Η ολοκληρωμένη πρόταση της Eurobank για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Η Eurobank προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση από τραπεζικές και μη τραπεζικές υπηρεσίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Εισηγητές:

Πάνος Θεοδώρου

Επικεφαλής Τομέα Στρατηγικής & Εμπορικής Ανάπτυξης, Γενική Διεύθυνση Small Business Segment, Eurobank

15.35 - 16.00 theExportProject - Exporting in the Digital Era

Η Krataion Consulting και η MEDIACUBE ένωσαν τις δυνάμεις τους και ανέπτυξαν μια νέα λύση που ακούει στο όνομα theExportProject. Σκοπός αυτής της λύσης είναι να υποστηρίξει τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce και επιθυμούν να αναπτυχθούν στρατηγικά στο εξωτερικό. Το theExportProject ακολουθεί μια συγκεκριμένη μεθοδολογία η οποία περιλαμβάνει την ολιστική αξιολόγηση νέων αγορών αλλά και την εφαρμογή και ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, η διαδικασία περιλαμβάνει 3 σημαντικά βήματα τα οποία διασφαλίζουν ότι μια επιχείρηση θα είναι καλά προετοιμασμένη για να αναπτυχθεί στο εξωτερικό: Export Readiness - Evaluation of Markets, Entry Planning και Set up Preparation.

Εισηγητές:

Κωνσταντίνος Σκιάνης

Founder & Managing Partner, MEDIACUBE

16.00 - 16.35 E-commerce Europe Report

Αναλυτική παρουσίαση των ευρημάτων της Ευρωπαϊκής Έκθεσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2021, που δημοσίευσε από κοινού ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, E-commerce Europe και το EuroCommerce.

Εισηγητές:

Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη

Πρόεδρος Δ.Σ GR.EC.A
E-commerce Coordinator  ELTRUN

16.35- 17.00 Expanding internationally via Amazon and other sale channels

Hot to sell internationally via Amazon, eBay, Zalando and other marketplaces. Best Practices and a guide on how to be profitable

Εισηγητές:

Σπύρος Κοτσαλίδης

Managing Director, TPL

17.00- 17.30 Phone Calls - The blind spot when assessing marketing campaign performance.

Εισηγητές:

Δημήτρης Πουρναράκης

Co-founder – Biz Dev & Partnerships Director, Nimbata