Τα GR.EC.A Friday’s Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GR.EC.A., η οποία αποτελεί εκπαιδευτικό θεσμό του Συνδέσμου με βασικό στόχο την εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εν γένει του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Επιπλέον θα παρουσιάζονται λύσεις και εργαλειοθήκες στους συμμετέχοντες με σκοπό:

• την δημιουργία ενός knowledge hub σχετικά με τις υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορούν να βοηθήσουν κάθε eshop να αποκτήσει ή βελτιώσει τη λειτουργία και προβολή του
• την ανάδειξη καλών πρακτικών , όπου σε κάθε workshop ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του success story και τα βήματα που ακολούθησε μέχρι την επιτυχία.

Μέγας Χορηγός GR.EC.A. Friday’s Workshops

ΧΟΡΗΓΟΙ GR.EC.A

AGENDA WORKSHOP

15.00 - 15.10 Έναρξη Workshop – Χαιρετισµός

Μάριος Μπεζιούλας, Μέλος Δ.Σ GR.EC.A

15.10 - 15.30 e-Sourcing: διενέργεια ηλεκτρονικών προμηθειών/διαγωνισμών για αυτοματοποίηση, διαφάνεια και εξοικονόμηση κόστους

Η λύση e-Sourcing απλοποιεί και βελτιώνει τις δραστηριότητες και τις διαδικασίες προμήθειας, διασφαλίζοντας ότι χρησιμοποιούνται βέλτιστες πρακτικές σε ολόκληρο τον οργανισμό/εταιρεία, για όλους τους τύπους δαπανών. Μπορείτε να διοργανώσετε τη διαδικασία προμηθειών για αγαθά και υπηρεσίες, από την αρχική δημιουργία και ανάθεση αιτημάτων για πληροφορίες (RFI) και προμήθειες (RFP), μέχρι και τη διενέργεια ηλεκτρονικών διαγωνισμών (e-Auctions), για μεγαλύτερη εξοικονόμηση κόστους. Με διαφάνεια και ασφάλεια, χωρίς να επενδύσετε σε λογισμικό

Εισηγητές:

Καλαματιανός Σωκράτης

Γενικός Διευθυντής, Business Exchanges

15:30 - 15:55 Επικείμενες αλλαγές στους κανόνες ΦΠΑ για το e-commerce

• Γενική αναφορά στις αλλαγές των κανόνων ΦΠΑ για το e-Commerce από 01.07.2021 • Η επόμενη ημέρα για τις πωλήσεις από απόσταση και την ενδοκοινοτική παροχή υπηρεσιών προς καταναλωτές (B2C) • Τι αλλάζει για τις συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας

Εισηγητές:

Άγγελος Μπένος

Tax Partner, PwC

Χαρά Στρατή

Tax Manager, PwC

Νικόλ Τσοπανίδη

Tax Associate, PwC

15:55 - 16:40 Understanding Greek consumers

GWI και Tailwind παρουσιάζουν τα σημαντικότερα ευρήματα από την έρευνα της GWI που είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Σκιαγραφώντας τους Έλληνες καταναλωτές σε βάθος, η έρευνα αποτυπώνει τις αγοραστικές τους επιλογές και συνήθειες με στοιχεία από +40.000 data points όπου δίνουν απαντήσεις στα πιο καίρια ερωτήματα των retailers & brands: ποιο είναι το προφίλ των Ελλήνων, ποια είναι τα ψηφιακά κανάλια που προτιμούν; Πόσο αισιόδοξοι είναι για το μέλλον και την οικονομική τους κατάσταση; Πως διαμορφώνονται και εξελίσσονται οι αγοραστικές τους συνήθειες;

Εισηγητές:

Γιάννης Στούμπος

Chief Revenue Officer, Tailwind EMEA

Chase Buckle

Trends Manager , GlobalWebIndex 

16:40 - 17:05 Grow your Business

Αυξήστε τις πωλήσεις σας, δίνοντας αξία στη διαχείριση των δεδομένων των πελατών σας και βελτιώνοντας την άμεση επικοινωνία μαζί τους. Βέλτιστες πρακτικές για την ορθή συλλογή δεδομένων, καθώς και την εύκολη & άμεση αξιοποίηση τους.

Εισηγητές:

Θάνος Ψιχάλας

Senior Consultant, Enterprise Sales, Apifon S.A.

17:05 - 17:30 Προωθώντας τις αρχές της Κυκλικής Οικονομίας με τη παράλληλη ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Cyclefi γεννήθηκε μέσα από την ανάγκη να αλλάξουμε προς τη θετική κατεύθυνση την συμπεριφορά των καταναλωτών γύρω από το τρόπο επιλογής προϊόντων αλλά και απόρριψης τους μετά τη κατανάλωσή τους. Η Cyclefi θα παρουσιάσει μια πρακτική λύση που προωθεί την υιοθέτηση των αρχών της κυκλικής οικονομίας, αναφορικά με το αποτύπωμα των καταναλωτικών μας επιλογών και την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων που παράγουμε, με τη παράλληλη ανταπόδοση μέσω εκπτωτικών αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα, για των «πράσινων» πρακτικών που ακολουθούν οι καταναλωτές στη καθημερινότητά τους.

Εισηγητές:

Γιώργος Στέγγος

Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος Cyclefi, Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ & Μηχανικός Περιβάλλοντος Carnegie Mellon University, U.S.A

 

17:30 - 18:00 Omnichannel strategy and CLV

HOW Defining your customers is the best way of increasing their Lifetime value and their Future intent

Εισηγητές:

Βασίλης Κωστόπουλος

Omnichannel Marketing Director, ZAKCRET SA