Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις στην εμπειρία πελατών που πρέπει να γνωρίζετε;

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του 2022, το καθιερωμένο CX & Loyalty Conference επιστρέφει δυναμικά την Τρίτη 10 Οκτωβρίου καλωσορίζοντας όλους τους ηγέτες CX και Loyalty σε μια συναρπαστική ημέρα συζητήσεων, παρουσιάσεων, ανταλλαγής απόψεων και networking.

Το Customer Experience δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα! Αντιθέτως, είναι πιο σημαντικό και πιο συναρπαστικό από ποτέ! Είναι η κινητήριος δύναμη που τροφοδοτεί την επιτυχία μιας επιχείρησης μέσα από την ανάπτυξη που εξασφαλίζει η σχέση με τον πελάτη.

Τα δεδομένα γύρω από το CX και την εξυπηρέτηση πελατών εξελίσσονται διαρκώς και οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμοστούν στις τελευταίες τάσεις που προστάζουν οι νέες τεχνολογίες για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Με κεντρικό μήνυμα “Intelligent CX Loading”, το εφετινό συνέδριο θα σας εξοπλίσει με τις ιδέες, τις προτάσεις και τα στατιστικά στοιχεία που χρειάζεστε για να πείσετε το C-Suite σας ότι η επένδυση σε πρωτοβουλίες CX και Loyalty θα είναι το κλειδί για τη διατήρηση της ανάπτυξης της εταιρείας σας.

Τα Key Topics / Mega Trends που θα παρουσιαστούν στο συνέδριο είναι τα εξής:

1) KYC (Know your customer)

— Transforming data into insights with predictive analytics
— Tangible Measurement, Metrics & ROI
— Making decisions in real-time with advanced measurement and analytics
— Immersive Digital Customer Experiences
— Personalisation matters more than ever
— Increased customer engagement with loyalty programs
— Omnichannel Customer Service is key
— Improve employee experience

2) New Tech

— Cutting-Edge AI
— Chatbots Automation is no longer an option
— Seamless Omnichannel Customer Engagement
— End-To-End Customer Journeys
— Human Touch Vs. Digital – The Ongoing Debate
— Augmented Reality: Enriching customer service experience
— Booming voice commerce
— Accelerating digital transformation across the customer journey