Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η BOUSSIAS και το Marketing Week παρουσιάζουν live online το Συνέδριο Shop X στις 21 Σεπτεμβρίου. Τι έχει αλλάξει στην αγορά της λιανικής, ποιες είναι οι νέες τάσεις και πώς διαμορφώνεται το customer journey; Σε αυτό αλλά και σε πολλά άλλα ερωτήματα θα κληθούν να απαντήσουν οι ομιλητές, Έλληνες και ξένοι επαγγελματίες από μεγάλα brands της Ελλάδας και εταιρείες του εξωτερικού.

Η πανδημία COVID επηρέασε τη συμπεριφορά των καταναλωτών και άλλαξε τις αγοραστικές τους συνήθειες για πάντα. Η αλλαγή παρατηρείται σε πολλά και διαφορετικά πεδία και όπως άλλοι κλάδοι, έτσι και ο τομέας της λιανικής κλήθηκε να προσαρμοστεί σε αυτή τη νέα κανονικότητα και τις αλλαγές που έχει επιφέρει. Πώς ανταποκρίνονται οι καταναλωτές σε αυτό το νέο τοπίο που έχει διαμορφωθεί;

Εισηγητές από τον χώρο της λιανικής θα αναλύσουν τις ενέργειες που υλοποιούν τα brands στα φυσικά και online καταστήματα ώστε να κάνουν πιο ελκυστικό το customer journey. Οι keynote ομιλητές, ο Ian Scott, Retail Expert και ένας από τους 100 top influencers του RETHINK Retail και ο καθηγητής Ψυχολογίας του Marketing Matt Johnson θα αναφερθούν στις εξελίξεις στο χώρο του phygital shopping και θα μιλήσουν για την ψυχολογία των καταναλωτών. O Ian Scott θα παρουσιάσει τις ενέργειες που εφαρμόζονται στα φυσικά καταστήματα και θα εξηγήσει πώς το πολυκαναλικό περιβάλλον μπορεί να τα ενισχύσει, αναλύοντας την συμβιωτική σχέση που έχει για ένα brand το φυσικό και διαδικτυακό περιβάλλον. Ο Dr. Johnson, trainer στο Harvard University (Division of Continuing Education) και καθηγητής στο πανεπιστήμιο Hult International Business School, θα εξηγήσει πώς η νευροεπιστήμη μπορεί να βοηθήσει τα brands να κατανοήσουν τους καταναλωτές και να δημιουργήσουν μια σχέση εμπιστοσύνης. Την παρουσίασή του θα ακολουθήσει συνέντευξη σχετική με τις ιδέες που πραγματεύεται στο καινούργιο του βιβλίο, “Branding that means Business”: πώς μπορεί ένα brand να ξεχωρίσει σε ένα περιβάλλον που κατακλύζεται από πληθώρα προϊόντων;

Τo συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), του Greek Ecommerce Association (GR.EC.A), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) και του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). 

Πληροφορίες για το συνέδριο μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Shop X, στο λινκ https://www.shopxconference.gr/