Τα GR.EC.A Friday’s Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GR.EC.A., η οποία αποτελεί εκπαιδευτικό θεσμό του Συνδέσμου με βασικό στόχο την εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εν γένει του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Επιπλέον θα παρουσιάζονται λύσεις και εργαλειοθήκες στους συμμετέχοντες με σκοπό:

• την δημιουργία ενός knowledge hub σχετικά με τις υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορούν να βοηθήσουν κάθε eshop να αποκτήσει ή βελτιώσει τη λειτουργία και προβολή του
• την ανάδειξη καλών πρακτικών , όπου σε κάθε workshop ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του success story και τα βήματα που ακολούθησε μέχρι την επιτυχία.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Tα ταμειακά ενήμερα μέλη του GR.EC.A καθώς και τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών έχουν δικαίωμα ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A. είναι 49 ευρώ.

Μέγας Χορηγός GR.EC.A. Friday’s Workshops

ΧΟΡΗΓΟΙ GR.EC.A

Agenda Workshop

15.00 - 15.05 Έναρξη Workshop – Χαιρετισµός

Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος GR.EC.A

15.05 - 15.30 POS Cash Advance: Όταν το POS γίνεται εργαλείο χρηματοδότησης

Ανταποκρινόμενοι στην τάση της αγοράς για ευέλικτες μορφές χρηματοδότησης και αξιοποιώντας το POS, που έχει αναδειχθεί σε εργαλείο ανάπτυξης για την επιχείρηση, σχεδιάσαμε το νέο χρηματοδοτικό προϊόν POS Cash Advance.

Εισηγητές:

Ρόζη Αθανασίου,

Senior Manager Small Business Banking, Eurobank

15.35 - 16.00 Why you should sell Cross-Border

Εισηγητές:

Jeroen Leenders

co-founder Salesupply, founder Cross-Border Magazine

16.00- 16.25 How to craft an effective cross border strategy

What are the main pillars of an effective go to market strategy and how Google's tools can help us to identify cross border opportunities? Actual data for the main European markets we'll help us to plan and implement a cross border expansion.

Εισηγητές:

Σχίζας Φώτιος Αλέξανδρος

Agency Development Manager, Google

16.25 - 16.50 Don't make ads. Make TikToks

Το TikTok έχει ξεπεράσει το 1 δις χρήστες παγκοσμίως και συνεχίζει να ανεβαίνει. Πολλοί αναρωτιόμαστε αν αξίζει να το εντάξουμε στην online στρατηγική μας και πως μοιάζει μία επιτυχημένη TikTok καμπάνια. Ποιά είναι τα διαθέσιμα εργαλεία του; Σε αυτή την παρουσίαση γνωρίζουμε το TikTok και τις λύσεις που έχει για το ecommerce.

Εισηγητές:

Φάνης Θεοδώρου,

TikTok Brand Partnerships Manager Greece

16.50 - 17.15 Ο ρόλος του περιεχομένου στο engagement των χρηστών στα social media

Παρουσιαση αποτελέσματων της ποσοτικής έρευνας που διεξήχθει από την Gaming Brotherhood σε συνεργασία με το εργαστήριο ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Στην έρευνα αναλύθηκαν στοιχεία από 4.500 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα (ανάλυση περισσότερων από 850.000 posts) με στόχο να μελετηθεί πως αντιδρούν οι χρήστες στο content που καταναλώνουν μέσα στα social media.

Εισηγητές:

Ιάκωβος Ζουρνατζής,

Co-founder, Gaming Brotherhood

17.15 - 17.40 Βιωσιμότητα στην Συσκευασία & Διακίνηση : από μία απλή τάση σε ένα αναγκαίο επιχειρηματικό εργαλείο.

Η βιωσιμότητα έχει αρχίσει να γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μιας επιχείρησης. Οι απαιτήσεις των αγοραστών και οι ανάγκες της αγοράς και του περιβάλλοντος, ωθούν τις εταιρείες να στραφούν προς βιώσιμες εναλλακτικές. Σημαντικό σημείο ενδιαφέροντος με πολλαπλά οφέλη στην επιχείρηση, είναι η βιώσιμη συσκευασία. Σύγχρονες ιδέες και λύσεις συμβάλουν και υποβοηθούν σε όλους τους τομείς της βιωσιμότητας μιας επιχείρησης.

Εισηγητές:

Γιάγκος Βαμβακάς,

Βαμβακάς Βιομηχανικός Εξοπλισμός (Vamvacas)

Nikolas Giatrakos  MSc, MBA,

Business Development, Logika

17.40 - 18.00 E-commerce tales ...

Apivita Cross Border E-commerce| Key Learnings

Εισηγητές:

Μαρίνα Βασιλαρά

Global Brand Communication Director, Apivita