Τα GR.EC.A Friday’s Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GR.EC.A., η οποία αποτελεί εκπαιδευτικό θεσμό του Συνδέσμου με βασικό στόχο την εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εν γένει του ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Επιπλέον θα παρουσιάζονται λύσεις και εργαλειοθήκες στους συμμετέχοντες με σκοπό:
• την δημιουργία ενός knowledge hub σχετικά με τις υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορούν να βοηθήσουν κάθε eshop να αποκτήσει ή βελτιώσει τη λειτουργία και προβολή του
• την ανάδειξη καλών πρακτικών , όπου σε κάθε workshop ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του success story και τα βήματα που ακολούθησε μέχρι την επιτυχία.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Tα ταμειακά ενήμερα μέλη του GR.EC.A καθώς και τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών έχουν δικαίωμα ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A. είναι 49 ευρώ.
Μέγας Χορηγός GR.EC.A. Friday’s Workshops
ΧΟΡΗΓΟΙ GR.EC.A
Agenda Workshop
Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος GR.EC.A
Ανταποκρινόμενοι στην τάση της αγοράς για ευέλικτες μορφές χρηματοδότησης και αξιοποιώντας το POS, που έχει αναδειχθεί σε εργαλείο ανάπτυξης για την επιχείρηση, σχεδιάσαμε το νέο χρηματοδοτικό προϊόν POS Cash Advance.
Εισηγητές:
Senior Manager Small Business Banking, Eurobank
Εισηγητές:
co-founder Salesupply, founder Cross-Border Magazine
What are the main pillars of an effective go to market strategy and how Google's tools can help us to identify cross border opportunities? Actual data for the main European markets we'll help us to plan and implement a cross border expansion.
Εισηγητές:
Agency Development Manager, Google
Το TikTok έχει ξεπεράσει το 1 δις χρήστες παγκοσμίως και συνεχίζει να ανεβαίνει. Πολλοί αναρωτιόμαστε αν αξίζει να το εντάξουμε στην online στρατηγική μας και πως μοιάζει μία επιτυχημένη TikTok καμπάνια. Ποιά είναι τα διαθέσιμα εργαλεία του; Σε αυτή την παρουσίαση γνωρίζουμε το TikTok και τις λύσεις που έχει για το ecommerce.
Εισηγητές:
TikTok Brand Partnerships Manager Greece
Παρουσιαση αποτελέσματων της ποσοτικής έρευνας που διεξήχθει από την Gaming Brotherhood σε συνεργασία με το εργαστήριο ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Στην έρευνα αναλύθηκαν στοιχεία από 4.500 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα (ανάλυση περισσότερων από 850.000 posts) με στόχο να μελετηθεί πως αντιδρούν οι χρήστες στο content που καταναλώνουν μέσα στα social media.
Εισηγητές:
Co-founder, Gaming Brotherhood
Η βιωσιμότητα έχει αρχίσει να γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μιας επιχείρησης. Οι απαιτήσεις των αγοραστών και οι ανάγκες της αγοράς και του περιβάλλοντος, ωθούν τις εταιρείες να στραφούν προς βιώσιμες εναλλακτικές. Σημαντικό σημείο ενδιαφέροντος με πολλαπλά οφέλη στην επιχείρηση, είναι η βιώσιμη συσκευασία. Σύγχρονες ιδέες και λύσεις συμβάλουν και υποβοηθούν σε όλους τους τομείς της βιωσιμότητας μιας επιχείρησης.
Εισηγητές:
Βαμβακάς Βιομηχανικός Εξοπλισμός (Vamvacas)
Business Development, Logika
Apivita Cross Border E-commerce| Key Learnings
Εισηγητές:
Global Brand Communication Di