26 Απριλίου 2024
drele.com: 1η eCommerce CTV διαφημιστική καμπάνια στην...
Σε μια εποχή όπου η καινοτομία διαμορφώνει τόσο τη διεθνή όσο και την Ελληνική αγορά - και ειδικά...
Έρευνα της Ελληνικής Αγοράς και των τάσεων που θα διαμορφώσουν το τέλος του 2022.
Ο πληθωρισμός και η άνοδος των τιμών είναι στα πρωτοσέλιδα εδώ και αρκετούς μήνες και αναμένεται να επηρεάσει τόσο το κοινό αίσθημα όσο και τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Πώς νιώθουν οι Έλληνες για τις επιπτώσεις ακόμη μίας οικονομικής κρίσης; Σκοπεύουν να αλλάξουν την αγοραστική τους συμπεριφορά; Πώς προετοιμάζονται για τον χειμώνα που έρχεται;