Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) θέτει υπό την αιγίδα του το Omnichannel Retail Conference 2025, ενισχύοντας δράσεις που προάγουν την καινοτομία και τη συνεργασία στον ψηφιακό μετασχηματισμό του εμπορίου.

Στις 16 Οκτωβρίου 2025 στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, το 2ο Omnichannel Retail Conference βάζει στο επίκεντρο τον νέο Καταναλωτή και καλεί τους Retailers και τα Consumer Brands να τον συναντήσουν: Unified Commerce: Where Retail Meets the Shopper”.

Ποτέ ο Καταναλωτής δεν ήταν πιο ενδυναμωμένος και απαιτητικός, ούτε είχε την πληθώρα επιλογών που έχει σήμερα. Το λιανεμπόριο μοιάζει με έναν λαβύρινθο και η πληροφορία είναι ο μίτος της Αριάδνης: σύγκριση τιμών σε πραγματικό χρόνο, reviews και κριτικές καταναλωτών, εξατομικευμένες προσφορές και τεχνητή νοημοσύνη. Ένα κυνηγητό που διαδραματίζεται μεταξύ φυσικών και ψηφιακών καναλιών, σε καταστήματα, e-shops και κοινωνικά δίκτυα.

Σε αυτό το περιβάλλον, αναδύεται το Unified Commerce ενοποιώντας δεδομένα, κανάλια και διαδικασίες, ώστε κάθε επαφή με το brand να είναι συνεκτική, εξατομικευμένη και ευθυγραμμισμένη με τις ανάγκες του σύγχρονου Καταναλωτή.

Στο συνέδριο θα μάθετε πώς:

  • Να σχεδιάσετε omnichannel (ή opti-channel) στρατηγικές που ευθυγραμμίζουν Brand, Trade και Shopper Marketing για μετρήσιμα αποτελέσματα.
  • Να αξιοποιήσετε το GenAI για αυτοματοποίηση, αγοραστική εμπειρία και personalization σε κλίμακα στα φυσικά και ψηφιακά κανάλια.
  • Να γνωρίσετε βέλτιστες πρακτικές εφαρμογής και συνεργασίας στο Retail Media και το path-to-purchase, μέσα από ελληνικά και διεθνή case studies.

Super Early Bird -15 % για εγγραφές έως 29 Αυγούστου 2025.

Early Bird -10 % για εγγραφές έως 19 Σεπτεμβρίου 2025.

Ισχύει 10% έκπτωση για τα μέλη GR.EC.A στα full price εισιτήρια μετά τις 19/9

Εξασφαλίστε το Super Early Bird

Για ερωτήσεις ή ομαδικές κρατήσεις, επικοινωνήστε με τη Μαρία Σιωροκού στο [email protected] ή στο +30 217 7776 219.