Marketing Achievement Awards: Ο Χρυσός Οδηγός βραβεύτηκε...
Μία ακόμα σημαντική διάκριση προστέθηκε στη διαδρομή του Χρυσού Οδηγού, ο οποίος απέσπασε το Bron...
Η MEDIACUBE επιλέχθηκε από τη Marvis Greece με σκοπό την ανάπτυξη online στρατηγικής, εστιασμένη στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων του brand μεταξύ του κοινού της Ελλάδας.
Η Marvis, ένα εμβληματικό ιταλικό brand, έχει γράψει τη δική της ιστορία στον κόσμο της στοματικής υγιεινής από τη δεκαετία του ’50. Η Ludovico Martelli εξαγόρασε τη Marvis το 1996 και σήμερα το brand έχει κερδίσει σημαντική αναγνωρισιμότητα παγκοσμίως, διανέμοντας επιλεκτικά τα προϊόντα του σε premium σημεία πώλησης όπως φαρμακεία και beauty stores.
Το μοναδικό της στυλ, το αντισυμβατικό design, οι ιδιαίτερες γεύσεις της και ο “lifestyle” χαρακτήρας της Marvis έχουν δημιουργήσει ένα φανατικό κοινό που αγαπάει τη μάρκα και δεν διστάζει να το εκφράζει!
Με τη νέα αυτή συνεργασία, η MEDIACUBE επιλέγεται για ακόμη μια φορά να φέρει εις πέρας ένα ιδιαίτερο και απαιτητικό digital project. Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρία σε αντίστοιχα απαιτητικά projects digital marketing για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον φαρμακευτικό κλάδο και έχουν omni-channel παρουσία στην Ελλάδα, κλήθηκε να υλοποιήσει ένα ολιστικό πλάνο online προώθησης με ενέργειες Brand Awareness και Performance στα κανάλια Google, Facebook & Instagram.
Επιπλέον, η online προώθηση της Marvis Greece ενισχύεται με μια ακόμα πιο άμεση, ευρεία και αποτελεσματική προβολή, στοχεύοντας ακόμα πιο αποτελεσματικά τα κατάλληλα κοινά μέσω Programmatic Advertising, ακολουθώντας μια 360ο marketing & growth στρατηγική για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων.
Τέλος, οι ενέργειες αυτές πλαισιώνονται με τη ενίσχυση της παρουσίας της Marvis στο Facebook & Instagram, μέσω της δημιουργίας ευφάνταστου περιεχομένου για posts.