Οι παρακάτω έρευνες δημοσιεύονται σε ετήσια βάση από τον eCommerce Europe και αποτυπώνουν πλήρως τα βασικά χαρακτηριστικά & συμπεράσματα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.

Ο κάθε ιδιώτης ή εταιρία που ενδιαφέρεται να αποκτήσει ηλεκτρονικά τις εν λόγω μελέτες, θα πρέπει να καταβάλει τα παρακάτω ποσά:
  • Ετήσιο European B2C eCommerce Report: 1.950
  • 5 ετήσια regional European B2C eCommerce Reports: 3.950
    Για τα μέλη του GRECA, οι εν λόγω έρευνες είναι δωρεάν.
Συγκεκριμένα, οι χώρες που αναλύονται σε κάθε ξεχωριστό regional European Report είναι οι εξής:

  • Central Europe: Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία
  • Eastern Europe: Ρωσία, Ουκρανία, Ρουμανία, Βουλγαρία
  • Northern Europe: Δανία, Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Λιθουανία, Ισλανδία, Λετονία, Εσθονία
  • Southern Europe: Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Τουρκία, Πορτογαλία, Κροατία, Κύπρος, Μάλτα
  • Western Europe: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο

  • Ο GRECA, όντας μέλος του eCommerce Europe, έχει το προνόμιο να παρέχει πλήρη και δωρεάν πρόσβαση σε αυτές τις μελέτες για όλα τα ταμειακά ενήμερα μέλη του.
    Πρόκειται για αρκετά πολύτιμη πληροφορία, ικανή να βοηθήσει τους επιχειρηματίες του κλάδου να λάβουν σωστές στρατηγικές αποφάσεις.

    GLOBAL B2C E-COMMERCE REPORT (FULL VERSION) 2017
    Στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να κατεβάσετε την την ετήσια παγκόσμια έρευνα για το B2C ηλεκτρονικό εμπόριο για το 2017, η οποία δημοσιεύεται από τον Ecommerce Europe.

    EUROPEAN B2C E-COMMERCE FULL REPORT 2017 & GREECE B2C E-COMMERCE FULL COUNTRY REPORT 2016
    O Ecommerce Europe δημοσίευσε την ετήσια έρευνα B2C eCommerce Report για το 2017. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έρευνα στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η γνώση και το insight που εμπεριέχει αποτελούν πολύτιμα εργαλεία στα χέρια κάθε ecommerce director/manager, εμπορικών και γενικών διευθυντών, καθώς και επιχειρηματιών. Ο GR.EC.A., ως μέλος του Ecommerce Europe, εξασφάλισε την εν λόγω έρευνα δωρεάν για τα μέλη, τα οποία μπορούν να την κατεβάσουν (το Full Report) από τον σύνδεσμο που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας.
    Επιπρόσθετα, τα μέλη του GR.EC.A. μπορούν να κατεβάσουν, επίσης δωρεάν, την έρευνα του Ecommerce Europe για την ελληνική αγορά (στο κάτω μέρος της σελίδας).

    GLOBAL B2C E-COMMERCE REPORT (FULL VERSION) 2016
    Στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να κατεβάσετε την την ετήσια παγκόσμια έρευνα για το B2C ηλεκτρονικό εμπόριο, η οποία δημοσιεύεται από τον Ecommerce Europe.

    European B2C E-commerce Report 2016
    O Ecommerce Europe δημοσίευσε την ετήσια έρευνα B2C eCommerce Report για το 2016. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έρευνα στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η γνώση και το insight που εμπεριέχει αποτελούν πολύτιμα εργαλεία στα χέρια κάθε ecommerce director/manager, εμπορικών και γενικών διευθυντών, καθώς και επιχειρηματιών. Ο GR.EC.A., ως μέλος του Ecommerce Europe, εξασφάλισε την εν λόγω έρευνα δωρεάν για τα μέλη, τα οποία μπορούν να την κατεβάσουν από τον σύνδεσμο που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας.

    Recommendations for improving European online payments regulation
    Ο Ecommerce Europe, σε συνεργασία με άλλους τέσσερις φορείς και συνδέσμους, δημοσίευσαν έρευνα αναφορικά με τις ηλεκτρονικές πληρωμές και συγκεκριμένα με το "Strong Consumer Authentication" που θέλει να υιοθετήσει η European Banking Authority (EBA). Ωστόσο, η εν λόγω έρευνα καταδεικνύει πως η εναλλακτική λύση του "Targeted Authentication" προσφέρει μία πιο ασφαλή και συνεκτική εμπειρία καταναλωτή. Διαβάστε αναλυτικά τους λόγους κατεβάζοντας την έρευνα από τον σύνδεσμο που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας.

    Report Cross-Border e-commerce barometer 2016
    Μία ακόμα νέα έρευνα δημοσίευσε ο Ecommerce Europe και αφορά στο διασυνοριακό εμπόριο. Συνεργάτης στη συγκεκριμένη έρευνα ήταν και ο GR.EC.A., ο οποίος προώθησε την έρευνα στα μέλη και παρείχε σημαντικές πληροφορίες στον ευρωπαϊκό εταίρο. Τα μέλη του Συνδέσμου μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν την έρευνα στο κάτω μέρος της σελίδας.
     
    Ecommerce Benchmark Fashion Report
    O Ecommerce Europe δημοσίευσε το Ecommerce Benchmark Fashion Report. Η χρήσιμη αυτή έρευνα βασίζεται σε 21 βασικά KPIs (Conversion Rate, Bounce Rate, CPC, κ.α) και τα αποτελέσματα προκύπτουν μετά από στοιχεία που έδωσαν ανώνυνα 250 e-shop μόδας από όλη την Ευρώπη. Ο GR.EC.A εξασφάλισε δωρεάν την έρευνα για τα μέλη του και μπορούν να την κατεβάσουν παρακάτω.
    Δείτε το infographic της έρευνας:



    Στις παρακάτω εικόνες μπορείτε να δείτε μερικά ενδεικτικά slides από μια συγκεκριμένη έρευνα (Southern Europe):

    Περιεχόμενα του Report:




    Γενική εικόνα της Νότιας Ευρώπης:




    Ανάλυση κάθε χώρας ξεχωριστά:


    1. Συνοπτικά για την Ελλάδα


    2. Προφίλ της Ελλάδας


    3. Κατηγορίες προϊόντων με τα μεγαλύτερα ποσοστά τζίρου online




    Για να κατεβάσετε τις παρακάτω μελέτες δωρεάν, θα σας ζητηθεί να κάνετε log in στη περιοχή μελών.



    DOWNLOADS