12/03/2019

Με την Τιμητική Υποστήριξη του GR.EC.A το συνέδριο GDPR for Marketers

Το GDPR for Marketers  διοργανώνεται για 2η συνεχή χρονιά με σκοπό τη μετάδοση γνώσης και την πληροφόρηση για τα νέα δεδομένα μετά την επίσημη εφαρμογή του GDPR καθώς και τις αναμενόμενες εξελίξεις από την ενδεχόμενη ψήφιση του EPrivacy κι άλλων πιο τιμωρητικών νόμων και προσεγγίσεων όσον αφορά τα δεδομένα των καταναλωτών, πελατών.

Στο πλαίσιο εργασιών του συνεδρίου θα δοθούν απαντήσεις και βέλτιστες πρακτικές για τη διηνεκή πρόκληση του GDPR καθώς και τις επόμενες μεγάλες προκλήσεις που επηρεάζουν τις διαδικασίες και την αποτελεσματικότητα του marketing & της διαφήμισης. 

Θεματολογία Συνεδρίου

Το κρίσιμο ερώτημα για το outbound και inbound marketing είναι πώς αρχικά και στο συνεχές θα συμπεριφερθεί ο καταναλωτής μεν, αλλά κυριότερα πώς οι stakeholders θα μπορούν να έχουν πρόσβαση, να κάνουν επεξεργασία και χρήση, να μοιράζονται, μεταβιβάζουν και εμπορικά αξιοποιούν τα προσωπικά σου δεδομένα καταναλωτών για την καλύτερη πλοήγηση και αγοραστική εμπειρία τους.
Τα καυτά ερωτήματα που απασχολούν τους Publishers, agencies, platforms, tech providers,
brands marketers, email, social media & performance  professionals  έρχονται να απαντηθούν με μια πιο αναλυτική και συγκεκριμένη θεματολογία γύρω από το θέμα και με τις πρακτικές εμπειρίες από το πεδίο μάχης ένα χρόνο μετά.

• To σκάνδαλο της Cambridge Analytica μέσα από τη ματιά πρώην στελεχών της. Τι τελικά συνέβη και ποια είναι η Αλήθεια;
• Πώς διαμορφώνονται τα πρόστιμα στην πραγματικότητα;
Μήπως τα κόστη για την έρευνα και καταστολή είναι μεγαλύτερα από τα κοινό και εμπορικό συμφέρον;
• Πρακτικά παραδείγματα διαμόρφωσης marketing και ψηφιακής στρατηγικής που βασίζεται σε σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή;
Πώς οι πελάτες τελικά μοιράζονται πρόθυμα τα προσωπικά τους δεδομένα με τα τμήματα marketing;
• Πώς θα γίνεται η διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων σε επιχειρηματικά και εμπορικά περιβάλλοντα ψηφιακού μετασχηματισμού;
• Το «Δικαίωμα στη Λήθη» για τα data των πελατών είναι πρακτικά εφαρμόσιμο ή Επιστημονική Φαντασία για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις;
• Έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών στο online ecommerce περιβάλλον; Ποια θα είναι η επόμενη μέρα με το ePrivacy;
• Πώς λειτουργεί πλέον ένα σωστό Customer Relationship σχήμα και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος διαχείρισης των δεδομένων πελατών για το 2019;
• Τι ισχύει πλέον για το b2c & b2b email marketing, το retargeting & remarketing τη χρήση 3rd party data, το behavioral advertising; Ποια είναι η επόμενη μέρα;
• Ποια θα είναι τα επόμενα βήματα για το Programmatic advertising και τι έχει αλλάξει με το GDPR;
• Είναι το GDPR το μεγαλύτερο δώρο της δεκαετίας για τους Content Marketers;
• Ποιο είναι το σωστό πλάνο και checklist για Compliance όσον αφορά τους Social Media Marketers;
• Ερωτήματα για την αγορά και μεταβίβαση δεδομένων που ακόμα μπορεί να μην έχουν πλήρως απαντηθεί.

Σε ποιους απευθύνεται:

Marketers and Advertisers: CMO, Digital Marketing, CDO, Digital Directors, CIO and/or data analysts, Head of Ecommerce, Omni channel Director, Customer Relationship Managers
Publishers, Premium Content Providers: Head marketing and sales, product managers and data sales lead
Agency side: Digital account directors, Head of Research and Data, Head of Programmatic or Social Media or Content, Email Marketing, Performance Director
Ad tech: Founders, product managers, CTO, DPO, Sales Managers, CSO

Ο Σύνδεσμος εξασφάλισε 10% Έκπτωση για τα μέλη του , περισσότερα εδώ