Με επιστολή της η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επισημαίνει τις σημαντικές υποχρεώσεις που απορρέουν από το Προεδρικό Διάταγμα 131/2003 (Προσαρμογή στην Οδηγία 2000/31 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με ορισμένες νομικές πτυχές των υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας, ιδίως του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην εσωτερική αγορά) αλλά και το Ν.2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9γ του Ν. 2251/1994 (απαγόρευση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών), εμπορικές πρακτικές που είναι αντίθετες με τις απαιτήσεις επαγγελματικής ευσυνειδησίας και στρεβλώνουν ουσιωδώς την οικονομική συμπεριφορά του μέσου καταναλωτή και ιδίως των καταναλωτών που θεωρούνται ευάλωτοι, απαγορεύονται ως αθέμιτες. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι με την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 παρατηρήθηκαν, τόσο σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό, όσο και σε εθνικό επίπεδο, παραπλανητικές, αθέμιτες και καταχρηστικές συμπεριφορές και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, από προμηθευτές οι οποίοι, κατά καταπάτηση των αρχών της επαγγελματικής ευσυνειδησίας και όλως ενδεικτικώς: