Το Skroutz παρουσιάζει το Black Friday 2020 Report, μία συνολική αποτίμηση της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday, στο πλαίσιο του ηγετικού του ρόλου στην συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και με ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή και τον συνεργαζόμενο επιχειρηματία. 

Συγκεκριμένα, η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για τις καταναλωτικές συμπεριφορές και τις αγοραστικές τάσεις, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα, τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία από την περυσινή Black Friday. 

Σύγκριση Black Friday 2020 έναντι 2019 

Επίδραση στην αγορά και τα καταστήματα

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2020 συγκριτικά με την αντίστοιχη του 2019 είναι τα ακόλουθα:

Όσον αφορά την ετήσια ανάπτυξη στις κατηγορίες προϊόντων, πρωταγωνιστής είναι η κατηγορία «Σπίτι-Κήπος» με αυξημένες παραγγελίες κατά 255% και αύξηση κατά 124% στον παραγόμενο τζίρο. 

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων

Οι top-10 κατηγορίες σε πωλήσεις, clicks και παραγόμενο τζίρο (GMV)

Τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων σημείωσαν οι ακόλουθες κατηγορίες:

  1. Θήκες κινητών τηλεφώνων
  2. Κινητά τηλέφωνα
  3. Χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου
  4. Sneakers
  5. Βιβλία
  6. Κρέμες προσώπου
  7. Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια
  8. Αθλητικά παπούτσια
  9. Βιταμίνες

Σημαντικές πωλήσεις είχαν επίσης οι κατηγορίες:

  1. Προστασία οθόνης κινητών
  2. Ανδρικά φούτερ
  3. Ανδρικές φόρμες
  4. Ειδικά συμπληρώματα
  5. Παιχνίδια Playmobil
  6. Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά
  7. Bluetooth handsfree
  8. Μάσκες προστασίας
  9. Επιτραπέζια παιχνίδια
  10. Ανδρικά μπουφάν
  11. Παιχνίδια Lego
  12. Σαμπουάν
  13. Προϊόντα καθαρισμού προσώπου
  14. Γυναικεία αρώματα 
  15. Βαφές μαλλιών

Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H Ομάδα Business Intelligence του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 07-13/11/2020.

Συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

Αναλυτικά, τα στοιχεία της Black Friday μπορείτε να τα βρείτε εδώ