Η MEDIACUBE αναγνωρίζεται ως Meta Marketing Science Certified...
Η MEDIACUBE ανακοινώνει με ιδιαίτερη υπερηφάνεια την απόκτηση της ανώτατης πιστοποίησης Meta Mark...
Η MEDIACUBE επιλέχθηκε από την Curaprox Greece με σκοπό την ανάπτυξη online στρατηγικής, εστιασμένη στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων του brand μεταξύ του κοινού της Ελλάδας.
Η Curaprox αποτελεί το εμπορικό σήμα στοματικής υγιεινής της Curaden AG, με έδρα την Ελβετία, η οποία έχει κάνει την εμφάνισή της στην Ελληνική αγορά μέσω της φαρμακευτικής εταιρείας Synviva. H μάρκα αποτελεί μια από τις πιο εξελιγμένες λύσεις στον τομέα της στοματικής υγιεινής, με προϊόντα όπως οδοντόβουρτσες, οδοντόκρεμες, μεσοδόντια βουρτσάκια, λύσεις για άτομα που ακολουθούν ορθοδοντικές θεραπείες, προϊόντα για τη στοματική υγιεινή των παιδιών και πολλά άλλα.
Με τη νέα αυτή συνεργασία, η MEDIACUBE επιλέγεται για ακόμη μια φορά να φέρει εις πέρας ένα ιδιαίτερο και απαιτητικό digital project. Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρία σε αντίστοιχα απαιτητικά projects digital marketing για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον φαρμακευτικό κλάδο και έχουν omni-channel παρουσία στην Ελλάδα, κλήθηκε να υλοποιήσει ένα ολιστικό πλάνο online προώθησης με ενέργειες Brand Awareness και Performance στα κανάλια Google, Facebook & Instagram.
Επιπλέον, η online προώθηση της Curaprox Greece ενισχύεται με μια ακόμα πιο άμεση, ευρεία και αποτελεσματική προβολή, στοχεύοντας ακόμα πιο αποτελεσματικά τα κατάλληλα κοινά μέσω Programmatic Advertising, ακολουθώντας μια 360ο marketing & growth στρατηγική για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων.
Τέλος, οι ενέργειες αυτές πλαισιώνονται με τη ενίσχυση της παρουσίας της Curaprox στο Facebook & Instagram, μέσω της δημιουργίας περιεχομένου για posts.