Public Group: Επενδύσεις & ανάπτυξη για τα Public...
Με δύο εκδηλώσεις και παρουσία θεσμικών φορέων, τα Public γιόρτασαν τον Φεβρουάριο τα δύο νέα μεγ...
Η Pobuca, ηγέτιδα στον τομέα Loyalty και Customer Experience, ανακοινώνει την επαναστατική λύση ανταμοιβής για τον κλάδο των μεταφορών μέσω του Pobuca Experience Cloud. Μετά από την αναγνώριση ως το Καλύτερο Λογισμικό Διαχείρισης Πιστότητας (Best Loyalty Management Software) και με κορυφαίες συνεργασίες, η Pobuca εισάγει μια καινοτόμο προσέγγιση στα σχήματα πιστότητας στη βιομηχανίας μεταφορών.
Η μοναδική προσέγγιση της Pobuca στην απονομή πόντων (miles-points) δεν βασίζεται στην αξία των χρημάτων, αλλά στην απόσταση και την κατηγορία του ταξιδιού. Οι πελάτες μπορούν να συλλέγουν μίλια για να προχωρήσουν σε διάφορα επίπεδα ανταμοιβής (tiers) με ειδικά προνόμια και να τα χρησιμοποιούν για την αγορά δωρεάν εισιτηρίων, εκπτωτικών ή δωρεάν υπηρεσιών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (όπως γεύμα, κρασί), ή ακόμα και για αγορές από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε ένα καινοτόμο Loyalty Marketplace . Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η χρήση των μιλίων δεν επηρεάζει την κατηγορία ανταμοιβής (tiers) του πελάτη.
Η Pobuca παρουσιάζει μια διαφορετική διάσταση στα προγράμματα Loyalty, προσαρμόζοντας την εμπειρία πιστότητας στις μοναδικές ανάγκες του κάθε ταξιδιώτη. Με το Pobuca Experience Cloud, οι εταιρείες μεταφορών έχουν πλέον το εργαλείο για να ξεπεράσουν τα παραδοσιακά σχήματα πιστότητας και να προσφέρουν μια πραγματικά προσωποποιημένη εμπειρία στους πελάτες τους.