To Logistics Center του Spitishop σε νέες εγκαταστάσεις...
Το Spitishop, το Νο1 ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών σπιτιού στην Ελλάδα προχώρησε πρόσφατα στη μετεγ...
Καθώς η Black Friday πλησιάζει, η MEDIACUBE υλοποιεί για 2η συνεχόμενη χρονιά το Black Friday 360³, μία ολοκληρωμένη λύση που αναπτύχθηκε από το R&D τμήμα της MEDIACUBE , με σκοπό να υποστηρίξει τις μεγάλες και μεσαίες e-commerce επιχειρήσεις που θέλουν να αξιοποιήσουν την Black Friday και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.
Το Black Friday 360³ αξιοποιεί όλα τα digital κανάλια που θα πλαισιώσουν τις 5 φάσεις μιας Black Friday στρατηγικής: Phase 1 – Preparation, Phase 2 – Create Anticipation, Phase 3 – Let the Sales Begin, Phase 4 – Time of Truth & Phase 5 – Late Bird.
Επιπρόσθετα, η στενή παρακολούθηση των εκάστοτε verticals με τη χρήση custom εργαλείου machine learning, που έχει αναπτύξει η MEDIACUBE ειδικά για το συγκεκριμένο προϊόν, δίνει μια «deep dive», όπως τη χαρακτηρίζει, ματιά στον ανταγωνισμό σε πραγματικό χρόνο.
Η υπηρεσία έχει ενισχυθεί φέτος με μία επιπλέον φάση στον προγραμματισμό και την υλοποίηση του πλάνου, ενώ εφαρμόζει και video approach σε όλα τα δυνατά Μέσα (native, programmatic, social & Google) για τη μεγιστοποίηση του reach & awareness.