• 11/12/2020

    Η θέση του GR.EC.A για το Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο

    Το Δ.Σ του GR.EC.A τις τελευταίες ημέρες παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στον χώρο του ελληνικού eCommerce και βρίσκεται σε διαρκή επαφή με καταστήματα, φορείς και εταιρείες ταχυμεταφορών, ώστε να έχει μια συνολική εικόνα της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί κάτω από αυτές τις συνθήκες.

     

    Από το ξεκίνημα του πρώτου lockdown έγιναν σημαντικές επενδύσεις, τόσο σε υποδομές, αλλά και σε προσωπικό. Μέσα από τις επενδύσεις αυτές το ελληνικό ηλ. Εμπόριο κατάφερε να τριπλασιάσει τον όγκο παραγγελιών που μπορεί να εξυπηρετήσει, δυναμική που είναι 30% μεγαλύτερη σε σχέση με αυτή που θα χρειαζόταν για να ανταπεξέλθει στον όγκο του πρώτου Lockdown. Αυτό μάλιστα έγινε εφικτό σε πάρα πολύ σύντομο διάστημα και σε συνθήκες εξαιρετικά δύσκολες.

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 30/11/2020

    Μεγάλη αύξηση των online αγορών στην Black Week/Friday

    Ιστορικό υψηλό για τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων από Έλληνες καταναλωτές σημειώθηκε την εβδομάδα που μας πέρασε με αποκορύφωση την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ή αλλιώς Black Friday.

     

    Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), κατέγραψε την εντυπωσιακή άνοδο 154,9% στην αξία των online αγορών για την εβδομάδα Σάββατο 21 έως Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων 8 εβδομάδων του 2020 (μέσα Σεπτέμβρη- μέσα Νοέμβρη 2020).

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 30/11/2020

    Ο GR.EC.A. συμμετείχε στο Ψηφιακό Εργαστήριο του ΣΕΒ με θέμα «𝚿𝛈𝛗𝛊𝛂𝛋ό 𝚳ά𝛒𝛋𝛆𝛕𝛊𝛎𝛄𝛋 𝛋𝛂𝛊 𝚮𝛌𝛆𝛋𝛕𝛒𝛐𝛎𝛊𝛋ό 𝚬𝛍𝛑ό𝛒𝛊𝛐: 𝛂𝛑ό 𝛕𝛈 𝛉𝛆𝛚𝛒ί𝛂 𝛔𝛕𝛈𝛎 𝛑𝛒ά𝛏𝛈»

    Ο GR.EC.A. συμμετείχε στο Ψηφιακό Εργαστήριο του ΣΕΒ με θέμα «𝚿𝛈𝛗𝛊𝛂𝛋ό 𝚳ά𝛒𝛋𝛆𝛕𝛊𝛎𝛄𝛋 𝛋𝛂𝛊 𝚮𝛌𝛆𝛋𝛕𝛒𝛐𝛎𝛊𝛋ό 𝚬𝛍𝛑ό𝛒𝛊𝛐: 𝛂𝛑ό 𝛕𝛈 𝛉𝛆𝛚𝛒ί𝛂 𝛔𝛕𝛈𝛎 𝛑𝛒ά𝛏𝛈»,που πραγματοποιήθηκε στις 18/11/2020.

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 26/11/2020

    Πόσο έτοιμοι είστε για την ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, που έρχεται την 1/1/2021;

    Ο GR.EC.A, θα ήθελε να σας ενημερώσει, ότι σύμφωνα με το νόμο 4537/2018 (ΦΕΚ Α’ 84), βάσει του οποίου ενσωματώνεται στην εθνική μας νομοθεσία η Ευρωπαϊκή Οδηγία (ΕΕ) 2015/2366 «για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά» (Payment Services Directive 2 – “PSD2”), είναι υποχρεωτική η ισχυρή ταυτοποίηση του πελάτη σας (Strong Customer Authentication-SCA) κατά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

    Η υποχρέωση για την υιοθέτηση του SCA στις ηλεκτρονικές συναλλαγές ισχύει από τις 14 Σεπτεμβρίου 2019 και η περίοδος προσαρμογής η οποία έχει δοθεί έχει καταληκτική ημερομηνία 31η Δεκεμβρίου 2020.

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 26/11/2020

    Έρευνα για το Retail στην COVID19 εποχή

    Σε μια εποχή που οι συνθήκες αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς, ο τομέας του λιανεμπορίου έχει υποστεί μεγάλες αλλαγές που έγιναν ακόμα πιο έντονες λόγω του COVID19. Πώς αισθάνεται άραγε σήμερα ο Έλληνας καταναλωτής σχετικά με την οικονομία και το εισόδημα του; Πώς έχουν επηρεαστεί τα έξοδα του ανά κατηγορία προϊόντων και πώς πρόκειται να επηρεαστούν στο άμεσο μέλλον; Τι είναι αυτό που προέχει όταν κάνει αγορές online ή μέσα στο φυσικό κατάστημα; Πώς νομίζει ότι έχουν ανταποκριθεί σήμερα οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου; Αυτές ήταν κάποιες από τις ερωτήσεις που κάναμε στην πρώτη έρευνα αγοράς στην Ελλάδα για τον κλάδο του λιανεμπορίου. 

    Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Κραταιόν Συμβουλευτική υπό την αιγίδα τουΕλληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) τον Σεπτέμβριο του 2020 σε ένα δείγμα 1000 καταναλωτών ηλικίας 18-54 ετών και σε 50 επιχειρήσεις λιανεμπορίου (retailers). 

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 19/11/2020

    E-commerce: Πρακτικός Οδηγός από τον ΣΕΒ για σωστή επικοινωνία επιχειρήσεων και καταναλωτών

    Αγαπητά μέλη,

       

    Τα περιοριστικά μέτρα αντιμετώπισης του κορονοϊού επέφεραν μεγάλη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης, το 87% των καταναλωτών πραγματοποίησαν τις ηλεκτρονικές τους αγορές από εγχώριες επιχειρήσεις, αναδεικνύοντας την ανάγκη υποστήριξης των επιχειρήσεων στην παροχή της πληρέστερης δυνατής ενημέρωσης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

     

    Με βάση τις εξελίξεις αυτές και στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας διαρκείας του για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας, ο ΣΕΒ συνέταξε Πρακτικό Οδηγό για σωστή επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, με βασικές κατευθύνσεις, προτάσεις και πρακτικά παραδείγματα, για τους τρόπους βελτιστοποίησης της πληροφόρησης των καταναλωτών, στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών τους αγορών.

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 15/11/2020

    ῾῾Ελληνικές Στιγμές. Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο᾽᾽

    Ο GR.EC.A με στόχο να αναδείξει το προσωπικό των Ελληνικών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων που εργάζεται αδιάλειπτα στην περίοδο της κρίσης COVID - 19, προχώρησε στη δημιουργία καμπάνιας κοινωνικής ευθύνης που απευθύνεται στο αγοραστικό κοινό.

    Μέσα από ενδεικτικούς κλάδους αναδεικνύουμε την προσπάθεια που κάνει κάθε ελληνική εταιρεία Ηλεκτρονικού Εμπορίου, για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών.

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 13/11/2020

    Νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα για την αναβάθμιση ψηφιακών δεξιοτήτων

    Αγαπητά μέλη,

    θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ένα νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα αναβάθμισης των ψηφιακών δεξιοτήτων για όλους τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα υλοποιεί η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος.

    Με το νέο πρόγραμμα τηλεκατάρτισης, 15.000 ωφελούμενοι σε όλη την Ελλάδα θα έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τα επαγγελματικά τους προσόντα αλλά και να επωφεληθούν από το εκπαιδευτικό επίδομα ύψους €500.

    Το έργο απευθύνεται σε όλους τους εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα (εξαιρούνται οι αυτοαπασχολούμενοι και οι άνεργοι) όλων των παραγωγικών κλάδων της οικονομίας

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 10/11/2020

    Δείτε τις παρουσιάσεις του B᾽ μέρους του Webinar "Black Friday εν μέσω Covid"

    Αγαπητά μέλη,

     

    ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 2ήμερο Webinar με τίτλο "Black Friday εν μέσω Covid", με περισσότερες από 300 συμμετοχές στο σύνολο του.

     

    Στο Β῾ μέρος του Webinar, συμμετείχαν στελέχη κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως Facebook, iProspect Greece, Reprise, Optilog, LogikaVerizon Media και μοιράστηκαν μαζί μας την πολύτιμη γνώση & εμπειρία τους, με προτάσεις και καλές πρακτικές για όλα τα ζητήματα που μας απασχολούν όπως:

    Καταναλωτικές τάσεις στην εποχή του COVID-19 
    Ποιες συμπεριφορές καταναλωτών φαίνεται να έχουν έρθει για να μείνουν 
    Τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες και τους online merchants Χρήσιμα insights & metrics μέσα απο διαφορετικά κανάλια πώλησης & επικοινωνίας 
    Εφαρμογή καλών πρακτικών για αυτή την περίοδο 
     

    Το webinar έκλεισε με την φιλοξενία ενός round table για Operations και περιελάμβανε εκπροσώπους από εταιρείες logistics και ταχυμεταφορών με στόχο την ενημέρωση γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις του χώρου και την ανάδειξη καλών πρακτικών & λύσεων στο κρίσιμο θέμα των παραδόσεων των προϊόντων.

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 04/11/2020

    H Agenda του δεύτερου μέρους του Webinar "Black Friday εν μέσω Covid"

    Αγαπητά μέλη ,
     

    το πρώτο μέρος του 2ήμερου Webinar με τίτλο "Black Friday εν μέσω Covid", ολοκληρώθηκε με 187 συμμετοχές.

    Το δεύτερο μέρος του Webinar θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 06/11/2020 στις 14:00μ.μ.-18:00 μ.μ.

     

    Στελέχη των κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως οι Facebook,i-Prospect,
    Reprise,Verizon Media,Logika,Optilog θα μοιραστούν μαζί μας την πολύτιμη γνώση και εμπειρία τους.

     

    Δείτε την Agenda του Webinar


    Διαβάστε περισσότερα...