• 05/01/2017

    Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου B2C 2016 - 2017

    βιομηχανια:

    E-commerce

    πηγή:

    ELTRUN

περιγραφη:

Η ετήσια έρευνα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο B2C στην Ελλάδα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών καταγράφει 5% αύξηση της έντασης online αγορών χωρίς όμως σημαντικές αλλαγές στις δημοφιλείς κατηγορίες. Η έρευνα διεξήχθη την περίοδο Οκτώβριος - Νοέμβριος 2016.

Κατεβάστε ολόκληρη την έρευνα πατώντας εδώ