• 06/04/2017

    Mastercard: Ένας στους τέσσερις διαδικτυακούς χρήστες ψωνίζει online κάθε εβδομάδα

    Ο δείκτης Masterindex αποκαλύπτει την ισχυρή άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλη την Ευρώπη,  με τις τάσεις να διαφοροποιούνται από χώρα σε χώρα.

    βιομηχανια:

    -

    πηγή:

    -

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 05/01/2017

    Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου B2C 2016 - 2017

    Η ετήσια έρευνα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο B2C στην Ελλάδα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών καταγράφει 5% αύξηση της έντασης online αγορών χωρίς όμως σημαντικές αλλαγές στις δημοφιλείς κατηγορίες.

    βιομηχανια:

    E-commerce

    πηγή:

    ELTRUN

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 05/01/2017

    Ετήσια Έρευνα για τα Social Media και το Digital Marketing 2016

    Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν- ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα social media και το digital marketing.

    βιομηχανια:

    E-commerce

    πηγή:

    ELTRUN

    Διαβάστε περισσότερα...

  • 29/01/2016

    Ετήσια Έρευνα για τα Social Media και το Digital Marketing 2015

    Έρευνα για τα Social Media και το Digital Marketing 2015: Πιο ώριμοι και συνειδητοποιημένοι δηλώνουν οι Internet users στην Ελλάδα

    βιομηχανια:

    Digital Marketing

    πηγή:

    ELTRUN

    Διαβάστε περισσότερα...

DOWNLOADS