14/09/2017

Workshop by GR.EC.A.: Online Search Behaviors & Consumer Demand Analytics, σε συνεργασία με την Google

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A. σε συνεργασία με τη Google διοργανώνουν workshop με τίτλο:

"Online Search Behaviors & Consumer Demand Analytics: Κατανοώντας την online καταναλωτική ζήτηση και τις συμπεριφορές αναζήτησης κατά τη διάρκεια των μεγαλύτερων eCommerce events"

το οποίο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017, στις 16:00 (ώρα προσέλευσης 15:30) στις εγκαταστάσεις της OTEAcademy (Πέλικα & Σπάρτης 1, Μαρούσι, 151 22).

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Έρευνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό καταδεικνύουν πως η online καταναλωτική αναζήτηση κορυφώνεται κατά τη διάρκεια μεγάλων eCommerce events που πραγματοποιούνται μέσα σε ένα έτος όπως η Black Friday, οι εορταστικές περίοδοι και οι ειδικές προσφορές. Σε αυτό το χρονικό διάστημα παρουσιάζονται σημαντικές ευκαιρίες για τους retailers ώστε να αυξήσουν τόσο την επισκεψιμότητα στα eShops, όσο και στα φυσικά τους καταστήματα.

Στόχος του συγκεκριμένου workshop είναι να αναδείξει τις εν λόγω ευκαιρίες και να βοηθήσει τους e-retailers να αξιοποιήσουν την αυξανόμενη καταναλωτική ανάγκη (και ζήτηση) μέσω performance marketing, engagement strategy, και audience remarketing ενεργειών.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τα στελέχη και τους συνεργάτες της Google, καθώς και να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες με συναδέλφους τους πάνω σε θέματα όπως:

  • Τα special eCommerce events που προκαλούν το ενδιαφέρον του καταναλωτή

  • Τα μοτίβα και τις συμπεριφορές αναζήτησης του online καταναλωτή στην Ελλάδα

  • Τις κατηγορίες του λιανεμπορίου που παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση

  • Τις ενέργειες performance marketing, engagement strategy και audience remarketing για αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας

  • Πως τα eShops να βελτιώσουν την online παρουσία τους ώστε να προσεγγίσουν τους κατάλληλους πελάτες την κατάλληλη χρονική στιγμή

  • Πως να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους στο peak των eCommerce events

Το workshop απευθύνεται σε ιδιοκτήτες eShop, eCommerce Directors & Managers, Digital Marketing Managers και Customer Service Managers.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ. (Δείτε το προηγούμενο πετυχημένο workshop σε συνεργασία με την Google εδώ).

Η συμμετοχή για τα μέλη του GR.EC.A. είναι δωρεάν (έως δύο στελέχη ανά εταιρεία). Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

ΣΗΜ: Μόνο στην περίπτωση που δεν καλυφθούν οι διαθέσιμες θέσεις από τα μέλη του GR.EC.A., θα διατεθούν οι ελεύθερες θέσεις σε στελέχη εταιρειών μη-μελών του Συνδέσμου (έως ένα ανά εταιρεία) και με σειρά προτεραιότητας.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΩΡΕΣ

ΑΤΖΕΝΤΑ

15:30 - 16:00

Registrations - Welcome Coffee

16:00 - 16:05

Welcome speech by GR.EC.A.

Paris Koronaios, GR.EC.A.

16: 05 - 16:45

Keynote Speech

Search behaviors and consumer demand in the largest eCommerce events of the year    

> Global Peak (Black Friday, Holiday Season, Special Offers constitute the largest eCommerce events of the year
> Search behavior and retail category growth
> How can retailers take advantage of increased consumer demand by preparing their performance marketing core, peak engagement strategy, and audience remarketing post-peak"

16:45 - 17:30

 

Case Studies
Presentations

Learning from our Peers      

How have companies leveraged their digital presence to boost sales in Peak Periods? Successful case studies presented live on stageb

17:30 - 18:00


Coffee Break

18:00 - 19:00


Training Session

Driving retail sales by reaching the right customers in the right moments        

> Maximize Core Performance: Search [DSA Category Expansion, Mobile, PLA]
> Engage Your Audience [RLSA, Similar Audiences, Dynamic Remarketing]
> Push for Peak: YouTube [TrueView or Mastheads with audience list harvesting]

19:00 - 19:30

Q&As & Networking

 
ΧΟΡΗΓΟΣ

   

ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ