Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A. και ο Ecommerce Europe (η Ευρωπαϊκή ομοσπονδία μας) διεξάγουν πανευρωπαϊκή έρευνα με στόχο να εντοπιστούν και να καταγραφούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι eCommerce εταιρείες, καθώς επιχειρούν να διευρύνουν την επιχειρηματική δραστηριότητά τους σε άλλες χώρες. Η έρευνα θα συμπληρωθεί ανώνυμα από ένα μεγάλο αριθμό online καταστημάτων σε όλη την Ευρώπη.

Για ποιο λόγο χρειαζόμαστε την υποστήριξή σας;
Θα πρέπει να συλλέξουμε συγκεκριμένα παραδείγματα από την καθημερινή εμπειρία σας, ώστε να είμαστε σε θέση να επισημάνουμε τα προβλήματα που μπορούν να επιλυθούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο, θα διευκολύνουμε την προσπάθεια διεύρυνσης της επιχείρησή σας, καθώς και την είσοδό σας σε νέες αγορές άλλων ευρωπαϊκών κρατών.

Με ποιον τρόπο αξιοποιεί ο Ecommerce Europe τα αποτελέσματα της έρευνας, προς όφελός σας;
Η έρευνα θα προσφέρει στους ερωτηθέντες δεδομένα, στατιστικά στοιχεία και γραφήματα, συνοψίζοντας τα πλέον πιεστικά εμπόδια στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο Ecommerce Europe θα αξιοποιήσει τα αποτελέσματα, ώστε να βοηθήσει τους διαμορφωτές πολιτικής σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο να χαράξουν πολιτικές eCommerce, με στόχο να ενισχυθεί το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, αντί να παρεμποδίζεται.

Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν σε Ευρωπαίους αρμόδιους για τη χάραξη πολιτικής, σε εκδήλωση που διοργανώνεται στο πλαίσιο της Ολλανδικής Προεδρίας του Συμβουλίου ΕΕ, τον Απρίλιο 2016 (αναμένεται η επιβεβαίωση της ημερομηνίας). Επίσης, θα ανακοινωθούν στο Ετήσιο Συνέδριο του Ecommerce Europe στη Βαρκελώνη, στις 30 Μαΐου 2016, όπου αρκετοί διαμορφωτές πολιτικής και επιχειρήσεις e-commerce θα συγκεντρωθούν, για να συζητήσουν σχετικά με τη δημιουργία κατάλληλου πλαισίου πολιτικής, που θα υποστηρίζει το μέλλον του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οδηγίες για τη συμπλήρωση της έρευνας (η έρευνα είναι ανώνυμη):

1.     Προτεινόμενο πρόγραμμα πλοήγησης: Google Chrome (παρόλο που λειτουργεί και σε άλλα προγράμματα)
2.     Επιλέξτε τη γλώσσα της χώρας σας στο πάνω μέρος της σελίδας
3.     Τα υποχρεωτικά πεδία επισημαίνονται με κόκκινο αστερίσκο
4.     Χρησιμοποιήστε αγγλικά στις γραπτές απαντήσεις (αν είναι εφικτό)
5.     Σημείωση: Συμπληρώστε την έρευνα μόνο μια φορά!