Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το workshop που συνδιοργάνωσαν ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A. μαζί με την εταιρεία SiEBEN, το οποίο έλαβε χώρα την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016 στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων – ΕΕΔΕ.

Περισσότερα από 60 στελέχη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου παρακολούθησαν το εν λόγω workshop το οποίο είχε ως κεντρικό τίτλο: “Transforming the online customer experience by using data analytics and enhancing customer profiling!

Οι ομιλητές ανέπτυξαν και ανέλυσαν -μέσω των παρουσιάσεων τους- τη στρατηγική που οφείλει να εφαρμόζει μία επιχείρηση προκειμένου να αξιοποιήσει στο έπακρο τα εργαλεία του σύγχρονου ψηφιακού marketing, τα οποία αξιοποιούν τον τεράστιο όγκο δεδομένων μετατρέποντας τον σε πολύτιμη πληροφορία.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τα καταρτισμένα στελέχη της αγοράς των εταιρειών SiEBEN και IBM, καθώς και να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες με συναδέλφους τους πάνω σε θέματα όπως:

• Ποιες είναι οι τάσεις στο eCommerce που θα μας απασχολήσουν το 2017
• Πως να δημιουργήσεις το κατάλληλο οικοσύστημα για το eShop σου • Πως να βελτιώσεις την εμπειρία του online πελάτη
• Την αξιοποίηση των data μέσω των analytics για αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας

Ομιλητές του workshop ήταν ο Βασίλης Ηλιόπουλος, Sales Manager Digital Marketing Division της SiEBEN, η Χρύσα Κεφαλά, CRM & Marera Product Owner της SiEBEN, ο Παντελής Ξανθούλης, Marketing Solutions Sales Leader της IBM Ελλάδας & Κύπρου και ο Πάνος Βιρβιλιός, Senior Digital Marketing Consultant της SiEBEN.

Η συμμετοχή στο workshop ήταν δωρεάν για τα μέλη του Συνδέσμου.

Ο GR.EC.A. ευχαριστεί όλους όσους αφιέρωσαν τον χρόνο τους για να είναι μαζί μας στην εκδήλωση, καθώς και τους χορηγούς για την πολύτιμη συνεισφορά τους. Δείτε φωτογραφικό υλικό και video από την εκδήλωση εδώ.