Περισσότεροι από 100 επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου συμμετείχαν στο διαδραστικό workshop που διοργάνωσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A. σε συνεργασία με τη Google και πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Μαΐου 2017, στις εγκαταστάσεις της OTEAcademy.

Το workshop που είχε τίτλο "GR.EC.A Export Gurus: Πώς μπορεί μια επιχείρηση να αρχίσει να εξάγει και να μπει σε νέες αγορές χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του διαδικτύου”, προσπάθησε -μέσα από την παρουσίαση των σύγχρονων εργαλείων διαδικτύου και πετυχημένων case studies- να αναδείξει την ευκαιρία για διεθνοποίηση και εξαγωγή προϊόντων σε νέες αγορές. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι η έλλειψη εξειδίκευσης και τεχνογνωσίας, ενώ παράλληλα αρκετές εταιρείες εμφανίζονται διστακτικές στο να εξάγουν λόγω κυρίως της περιορισμένης γνώσης των άλλων αγορών.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από στελέχη της Google και από επαγγελματίες που εργάζονται στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης , καθώς και να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες με συναδέλφους τους πάνω σε θέματα όπως:

    •    Η σημερινή εικόνα των ελληνικών εξαγωγών
    •    Σχεδιασμός στρατηγικής για επέκταση σε νέες αγορές
    •    Εκμάθηση και αξιοποίηση των "εργαλείων" διαδικτύου
    •    Βέλτιστες πρακτικές και πραγματικά case studies
    •    Πως να γίνετε μία διεθνής εταιρεία
    •    Τα συστατικά επιτυχίας μίας επιχείρησης στις εξαγωγές
 
Ομιλητές του workshop ήταν η Λήδα Δούκα από τη Google, ο Κωνσταντίνος Μπακόπουλος της Protocol, ο Αλέξανδρος Κόσσυβας της Sleed, ο Θανάσης Σοφιανός της Relevance και ο Αλέξανδρος Κοκόλης της Sem Wizard.

Η συμμετοχή στο workshop ήταν δωρεάν για τα μέλη του Συνδέσμου.
Ο GR.EC.A. ευχαριστεί όλους όσους αφιέρωσαν τον χρόνο τους για να είναι μαζί μας στην εκδήλωση, καθώς και τους χορηγούς για την πολύτιμη συνεισφορά τους.

Δείτε φωτογραφικό υλικό



Δείτε το video



ΧΟΡΗΓΟΣ

   

ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ



Workshops by GR.EC.A.
Βασικός στόχος των Workshops είναι η εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου -αλλά και γενικότερα του ηλεκτρονικού επιχειρείν- όπως το web και mobile development, τα analytics, τα logistics και τις μεταφορές, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, το ψηφιακό marketing κ.α. Επιπρόσθετα, αποτελούν μία εξαιρετική ευκαιρία δικτύωσης και δημιουργίας επαγγελματικών σχέσεων μεταξύ των στελεχών του κλάδου. Τα workshops απευθύνονται σε eCommerce Directors & Managers, Digital Marketing Managers, Customer Service Managers, Ιδιοκτήτες και eShops.